Nieuw Topic (vervolg)

Hey,

T wordt weer een beetje rustig hier! MIsschien kunnen we weer n beetje hier aan t begin verder gaan...scheelt veel bladeren :)
vind het fijn om op de hoogte te blijven van anderen.
En kennis te maken met nieuwe mensen en hun verhalen.

Wij zijn nu in afwachting wanneer we naar n kliniek kunnen...spannend, maar ook wel lekker rustig, nu zo even voor de feestdagen...

x sparkle

Hoi, ben een tijdje niet meer op de site geweestmaar heb wat nieuws... we zijn deze week voor een second opinion geweest en de GY vond de uitslag van het zaad voldoende om te beginnen met alle onderzoeken ter voorbereiding van IVF.... Ze gaan nu het zaad van mijn vriend proberen op te wekken, en we moeten een PCT doen tijdns mijn eisprong deze maand. Dus toch even goed nieuws en we hoeven geen jaar meer te wachten voordat ze iets doen.... Heb ook een bloed test laten doen om te kijken of ik wel een eisprong heb gehad...wordt allemaal spannend nu....
22 dec hebben we weer een afspraak net voor de kerst , hoop in ieder geval dat ze iets met het zaad kunnen....
Heb wel nog een vraag : als het IVF wordt heb je zelf de keus om hoeveel eitjes er terug geplaats worden? ben namelijk bang voor een tweeling of een drieling.
groetjes

Hey mamaeef,

Mooi dat er nu wat vooruitgang in zit.
Hadden ze jullie eerst verteld dat er niets gedaan kon worden dan?
Ik weet ook niet precies hoe het werkt met IVF, maar volgens mij doen ze in NL, max 2 terugplaatsingen, maar ik heb me er nog niet heel erg in verdiept...dus helemaal zeker weet ik het niet.
Hoe gaan ze het zaad proberen op te wekken. Door middel van hormonen??

succes...hopelijk hebben jullie rustige Kerstdagen erna...als je wat meer weet! :)

x sparkle

Slim weer lekker bovenaan. Ik hoop ook dat jullie allebei echt even kunnen bijkomen en genieten tijdens de kerstdagen om er daarna weer vol voor te gaan. Een beetje meer duidelijkheid voor dee kerst is natuurlijk wel fijn. Sparkle, wanneer ging jij nu naar de kliniek, na de kerst? Ik heb inderdaad ook begrepen dat je kunt kiezen voor 1 of 2 terugplaatsingen. Moeilijke beslissing, als je echt bang bent voor een tweeling. Laat je goed voorlichten en volg je eigen gevoel!

groetjes
Wenser

Hey,

@ wenser, wij weten nog niet wanneer we terecht kunnen. Wordt eigenlijk n beetje ongeduldig. Het is nu alweer n maand geleden dat we bij de uroloog gweest zijn! En we hebben nog niets gehoord...
Als we deze week nog niet horen, ga ik denk eens informeren. Maar we hebben ons er wel op ingesteld dat het een paar maanden gaat duren.

grtjs!

Raar, zouden zij contact met jou opnemen dan? Ik weet nog van Esk dat zij behoorlijk zelf achter de wachttijden aanzat en dat dat haar wel wat tijd had opgeleverd. Misschien inderdaad handig om eens te gaan informeren, het zou zonder zijn als het ze ontschoten is. Als je iig. maar een datum hebt, dan kun je je daar op voorbereiden.

Gr.
Wenser

@sprakle nee ze hebben ons verteld dat we een jaar moesten wachten voordat ze iets deden ook al was de uitslag van het zaad onderzoek slecht... Bij second opinion meteen gezegd deze uitslag is al voldoende om door te gaan...
Nou ze gaan het zaad proberen op te wekken in het lab om te kijken of het goed is voor IVF of andere behandelingen..
Wat krijg jij nu voor behandeling?
Groetjes

Hey,

Wij zijn nu in afwachting van een bericht wanneer we bij n kliniek terecht kunnen. We worden daarnaar doorgestuurd waar ze gaan kijken wat ze voor ons kunnen doen. Wat vreemd dat jullie n jaar zouden hebben moeten wachten, voel je je ook een beetje afgescheept.
Mag ik vragen wat de waarden waren? En was het bij de 2nd opinion t zelfde?
Wij moeten dus nog afwachten, maar ik hoop toch wel dat ze wat willen gaan doen....
Hebben ze bij jou ook onderzocht?? Bij mij niet, dus heb n beejte de angst dat er bij mij ook wat zit ofzo...mn cyclus is normaal verder, en weet dat ik n eisprong heb en ook geen pijn verder ofzo...maargoed je weet maar nooit....
Ik snap nog steeds niet helemaal wat je bedoeld met opwekken? Gaan ze het dan bewerken?
Wanneer horen jullie nu meer?

x sparkle

Terug
Bovenaan