Nieuw Topic (vervolg)

Goh 24, wat een heerlijke leeftijd. Ik wordt al weert 31 volgende maand en vind het veel te snel gaan sinds mijn 25e.
Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad? Ik wel, zaterdag weer geschilderd en zondag ge high-tea-t. was erg leuk. Wel helemaal verrot gisteren, dus e zijn niet gasan dannsen. We dansen normaal op zondag salsa.

Nu weer een lange drukke werkweek voor de beog. Jammer is dat alrtijd he, 2 dagen vij, 5 werken... en die twee dagen vliegen nog harder dan andere dagen. Maargoed, nog 2 weken en dan heb ik een wek vakantieeeee.

Heb jij nog vakantie gepland? Misschien al plannen voor van de zomer?

groetjes
Wenser

Hay,

Lekker actief jullie :) ja, ik vind 24 alweer zo oud klinken, wilde altijd graag jong moeder worden..ben ik ook nog wel,maar ben bang dat het straks errug lang gaat duren, maar goed moet niet klagen...

ja, he vind ik ook altijd, dan ben je de hele week n beetje aan het toeleven naar je weekend, en dan is het floep wee rvoorbij...

mn man is vandaag aan ons 'babyhokje' begonnen...vond het leuk om weer ns wat te gaan verbouwen...,maar ik vind het best wel n beetje moeilijk, nu er nog helemaal geen kindje op komst is....

Ik heb in Maart een week vakantie...we zitten er wel n beetje over te denken om nog weg te gaan, maar weten het nog niet zeker, we hadden n beetje vaag in gedachten om naar de dominicaanse rep. te gaan..maar daar wil je nu ook niet zitten..

voor de zomervakantie hebben we ook nog niet echt plannen, mijn zus en nichtje zijn van plan om te komen en daar gaan we misschien nog een paar nachtjes mee weg...
Afgelopen zomer zijn we op n uitgebreide vakantie geweest, dus nu hier maar lekker bij ons eigen huis blijven misschien...ook heerlijk genieten, bij ons zwembad ;-) aso he...maar dat hebben veel mensen hier...

Kun je nu wel goed genieten van je zwangerschap? Begin je al te groeien? Of vind je het nog wel spannend?

K merk nu wel dat mn man ook steeds meer verlangt naar n kindje...aan de ene kant vind ik dat juist moeilijk, en aan de andere kant ook wel fijn, omdat ik eerst wel ns t gevoel had dat ik de enige was die er zo mee bezig was...maar toch wil ik ook niet dat hij die pijn voelt...maarja, lastig he...

nou, groetjes!
sparkle

Mmmm inderdaad lastig zeg. Maar misschien is het ook wel fijn om meer samen het 'gemis' te dragen dan alleen. En straks als je het traject in gaat dan kun je elkaars steun denk ik goed gebruiken. Mijn man leefde wel heel erg mee, maar was wel de sterke van de twee. Hij hield de moed erin en troostte mij als het weer niet zo was. Dat heeft mij erg geholpen om lichtpuntjes te blijven zien.

Wij hebben vorig jaar het zelfde gehad met het kamertje: we hadden een lege kamer met betonnen muren en een betonnen vloer en zagen dat wel als een babykamer. We hebben het toen redelijk neutraal opgeknapt, zodat je niet direct het gevoel er bij hebt dat het een babykamer is, maar dat het wel met wat kleine ingrepen een babykamer is te maken. Bijvoorbeeld muurstickers, een behangrand of een muur overschilderen. Dus plafond gewit, behangen en laminaat gelegd. En nu zijn we er heel blij mee, want met de grote klus om de zolder klaar te krijgen, zou ik het compleet opknappen van de babykamer er niet bij willen hebben. Wij hebben er nooit vragen over gehad verder gelukkig.

Trouwens, jij mag als je zwanger bent ook niet langere tijd in de laklucht bverblijven, dus als het hokje naast jullie kamer ook geverfd moet worden, is het alleen maar handig als dat al is gebeurd. Maar ik begrijp dat het moeilijk is! Misschien inderdaad een goed idee om het hokje tijdelijk een andere fucntie te geven zodat je niet in een leeg kamertje kijkt. Dat hebben wij ook gedaan, het is nu de computer/strijk-/administratiekamer. Maar dat gaat dus naar zolder als het af is.

Wat heerlijk een eigen zwembad! Ik denk dat mijn tuin nog niet zo groot is als jouw zwembad haha. Nou dan zou ik ook wel thuis kunnen blijven ja. Dat doen wij natuurlijk sowieso dit jaar, dat vind ik ook niet erg, want ik ben gek op mijn tuintje en woon 20 km van het strand! Maar even helemaal er uit ook lekker natuurlijk. De dominicaanse republiek is lekker voor een weekje zon. En als je de andere kant van het eiland pakt, zit je wel veilig denk ik, het is erg lang gerekt... Maar vreselijk wat er is gebeurd in Haïti he, en ook die mensen die hun adoptiekindjes net hadden opgehaald en allemaal overleden. En al die kinderen die alleen op straat lopen en gewonden die geen hulp krijgen. Echt vreselijk. Morgen gaan ze hier een grote landelijke actie doen met allerlei radio- en tvstations. Ik hoop dat er veel geld wordt opgehaald.

Met mij gaat het goed. Ik ben minder bang, maar voel nog niks van het kindje zelf en dat maakt mij wel onzeker. Het schijnt nu wel zo langzamerhand te voelen moeten zijn. Over 2 weken weer een echo, de 20 weken echo. Dus dan weet ik weer meer, spannend. Verder begin ik wel iets dikker te worden, ben ik vooral s avonds echt ongelooflijk moe maar voel mij verder wel goed. Dus niks te klagen, zeker niet na al dat lange wachten. Je bereidt je toch voor op overgeven enzo, maar dat valt heel erg mee.

groetjes
Wenser

Hi Wenser...

Ja, dat is denk ook wel zo...en ik kan het ook wel n plekje geven hoor, met die kamer, maar moest er gewoon weer even om slikken. Meer t idee, het zal fijn zijn als het straks af is.

Vanmiddag mn zus aan de telefoon gehad, die is van plan nu van de zomer met t hele gezin over te komen, in totaal 5 mensen, dus zal wel druk worden...maar heb er nu wel superveel zin in! Hopelijk gaat alles door, t is nog maar brainstormen, maar ik kan altijd zo op gaan in de vakantie voorbereidingen...haha..

Ook heerlijk, lekker dicht bij het strand te wonen, dat is iets wat ik heir wel mis hoor! t echte hollandse strand...wij zijn als gezin zo'n beetje met de kust opgegroeid, dus dat zie ik altijd echt als ontspanning en jeugherinneringen...:-D

Ja, idd, moeilijk als je zulk lijden hoort in andere landen he...
Wij hebben ook wel eens zoiets, als je dan over IVF nadenkt en je steekt daar ook zoveel geld en tijd in enz. en er zijn zoveel kindjes die hulp en liefde nodig hebben...maarja, t is toch ook wel anders natuurlijk, maar zulke dingen denk je dan gewoon wel eens even.
Ons hart gaat ook echt uit naar zulke kinderen en waarschijnlijk komt het er bij ons ook wel eens van om er een te adopteren, hoe dan ook, waarschijnlijk, zullen we toch wel geen groot gezin van onszelf krijgen....klinkt misschien n beetje cru, maar denk er wel eens over...Als het nu gaat lukken, hoe moet het dan straks met eventuele volgende kinderne, maar dat is nog wel erg verre toekomstmuziek...;-)

Over 2 weken alweer op de helft he? wow...gaat ook wel hard ! Spannend weer, hopelijk heerlijk genieten ervan!
Kan me goed voorstellen dat het je n beetje zenuwachtig maakt als je nog niets voelt enz, maar bij de eerste schijnen heel veel mensen het niet echt te herkennen ofz....maar dat weet ik verder ook niet.
Fijn dat je je verder zo goed voelt...!

nou, ik ga weer verder...

liefs, Sparkle

Terug
Bovenaan