Nieuw Topic (vervolg)

Lieve Sparkle,

Een beetje late reactie, ik was weinig online de afgleopen dagen ivm alle feestelijkheden. Wij vieren nieuwjaarsdag altijd uitgebreid met de hele familie bij de twee oma's, dus de hele dag op pad. Ouderjaarsdag was ook druk omdat we visite kregen en het huis dus schoon moest. En nu gelukkig een rustig weekend er achteraan.

Wat heerlijk dat jullie er echt even uit geweest zijn. Wel erg jammer dat je weer ongi werd en ook net voor je vertrek. De hoop op februari dan maar!
Wat zwaar zeg, drie zwangere schoonzussen om je heen, je krijgt het wel voor je kiezen. Ik hoop echt dat ze je uitkomst kunnen bieden in de kliniek. De wonderen zijn de wereld niet uit, dat lees je ook in dit forum, mensen die allang uitbehandeld waren en toch zwanger werden enzovoorts. En ook fijn dat je voor andere opties open staat. Wie weet adoptie?

Probeer nog even te genieten van het weekend. Maandag zal vast het werkend leven weer beginnen, in de saaiste maanden van het jaar (jan en feb). Daarna wordt het weer lente!

xxx
Wenser

hey,

bedankt voor je berichtje weer...
Ja, is altijd weer ff balen die ongi...maarja, het heeft de pret niet kunnen drukken hoor ;-)

Ook wel fijn altijd weer toch om alle familie te bezoeken?...omdat wij ver werg wonen is nieuw jaarsdag niet zo'n gekkenhuis gelukkig...maar wel met wat familie samen gekomen van mn mans kant.

Ja, ik vind het echt best wel moeilijk om zoveel zwangere familie leden te hebben...tochook nog wel weer anders dan vrienden om de omgeving...hier zit je altijd mee...maargoed, het is ook altijd weer mooi die kleintjes in de familie erbij.
Adoptie lijkt me idd wel heel mooi, maar wel heel veel rompslomp...hier is ook pleegkinderen met optie tot adoptie mogelijk...
Lijkt me wel heel mooi pleegouderschap, maar zou het denk ik wel heel moeilijk vinden om het kindje weer los te laten daarna.

Ja, morgen weer werken...aan de ene kant nog niet veel zin, vakantie is zo fijn, maar aan de andere kant wel weer veel zin om alle kindjes op school weer te zien!

Heb jij ook n week vakantie gehad? of niet?

Nou, groetjes !
sparkle

Ja ik had ook vakantie, dat beviel goed! De feestdagen hebben we doorgebracht met familie, ook oudejaarsdag en kerstavond. Erg gezellig inderdaad, ben altijd blij dat we iedereen (nog) om ons heen hebben, zelfs mijn 2 oma's. Verder heb ik grote schoonmaak gehouden op zolder, mijn man was aan het werk, dus dat schoot mooi op. En daarna samen 2 auto's vol naar het grofvuil gebracht, heerlijk. We gaan de zolder opknapen, want dat is nog in de staat van toen we hier kwamen wonen en al ruim 10 jaar niet opgeknapt. Ziet er niet echt uit. We maken er een computer/fitnesskamer van.

Verder wel uitgerust en een dag sauna, heerlijk. Nu al weer 2 dagen aan het werk, dat valt weer tegen. Het is druk, we hebben een nieuw hoofd en nog wat lopende irritaties van collega's onderling, dus dat schiet niet echt op. Nou ja, hopelijk kan het niuewe hoofd daar verandering in brengen.

Fijne avond en werkse weer. Heb jij een jonge klas?
Wenser

Hey,

Ja, altijd lekker he vakantie, ik had ook allerlei plannen om de keuken eens goed uit te mesten, verder niet veel van gekomen...wij hebben n groot huis met kelder en zolder, waar we genoeg rommel verzamelen, maar t is nu wel aardig georganiseerd :)
Onvoorstelbaar hoeveel rommel je verzameld he?
Wel fijn om lekker ruimte te maken.

Lekker hoor, relaxende dagen...

Ik werk met kids van ong. 5-8 werk in twee verschillende klassen..help twee jongetjes met n handicap, dus daar groei ik mee mee in de school, vorig jaar de jongste klas, die vind ik toch eigenlijk wel het leukste ;-)

nou, de groetjes !
sparkle

Hey Sparkle,

Ik kan je eindelijk weer antwoorden. Jammer vna mijn eerdere drie pogingen met een uitgebreid verhaal, ik weet niet wat er nu mis was. Ik vind dit forum nog steeds niet goed geregeld, dat oude was zoveel beter. Ze hadden we verbetering beloofd, maar daar zie ik nog weinig van, oa. dat de topics waar veel op geschreven wordt steeds verder wegzakken... Nou ja, we doen het er maar mee.

Inderdaad: hoe groter je huis, hoe meer troep je bewaart. Maar wel lekker als het weer opgeruimd is. We hebben nog een schuur te gaan, maar die doen we in de zomer, want die is niet geisoleerd en het is nu zooooo koud. Afgelopen weekend lekker geklust. Mijn man is de zolder mat lak aan het schilderen en ik heb de muren van de hal en het trappenhuis gedaan. Volgend weekend nog 1 dagje en dan is mijn werk af. als mijn man klaar is gaan we de zolder behangen en laminaat leggen. En dan is er weer een grote klus geklaard. We wonen er nu drie jaar en stukje bij beetje hebben we alles opgenapt. Het kost zoveel geld en tijd! We moeten daarna nog wel wat 'grotere' klussen doen, maar het begint wel ergens op te lijken. Daarna alleen maar onderhoud, dat is toch iets minder werk.

Wat een leuke baan heb jij: een leuke leeftijdsgroep (oudere kinderen zijn toch wat brutaler) en dan nog 2 kinderen die je helemaal zelf begeleidt. Goed van die school ook dat ze daar zoveel aandacht aan besteden. Ik zit op kantoor, ook leuk hoor, leuke collega's, een leuk bedrijf, veel projecten waarin ik mee kan doen. Ik ga dus maar gauw aan de slag.

groetjes
Wenser

Hey Wenser,

Ja, ik vind het ook nog niet altijd even makkelijk werken hier...
zou ook fijner zijn als je op bepaalde onderwerpen kon zoeken ofzo...

Wel leuk om zo lekker aan je huis te werken, wij hebben nu bijna twee jaar terug alweer een heel stuk verbouwd, we hebben nu n lekekr grote slaapkamer met n mooie badkamer, er aan vast..ideaal!
We hebben ook n klein kamertje wat grenst aan onze slaapkamer...daarvan wel al het oude eraf gesloopt enz, maar nog niets aan gedaan nu...
Was eigenlijk de bedoeling voor babykamer, maar dat laat nu dus op zich wachten...
We houden het voor omstanders maar op inloopkast, haha...

Ja, ik vind die leeftijdsgroep op mn werk ook errug leuk...de kleinste groep, vind ik toch nog wel het leukste...gewoon lekker ongbevangen...
De verhalen en vragen die je soms krijgt maken gewoon je dag weer heelmaal goed soms!
Heerlijk...!

Morgen maar n halve dag te werken...
en daarna druk weekend met verjaardagen...mn eigen er ook bij, dus altijd weer veel werk, om t huis netjes te krijgen en alle hapjes klaar te maken :-D Maar zie er wel naar uit...!! familie en vrienden over de vloer...

Gisteren heeft mn nabije collega haar baby gekregen...4 weken te vroeg!! Maar t kindje was toch nog 6 pond...
Net op tijd, want er is net n andere juf gekomen en ze zou alleen nog af en toe n uurtje les geven, maar wel op school zijn...

De datum dat we naar de kliniek moeten komt toch alweer hard dichterbij, hebben al n lijstje met vragen, vind het allemaal best n beetje eng, ook omdat ik niet echt weet wat ze allemaal gaan doen, of ze nog onderzoeken gaan doen, of alleen maar advies geven enz...we moeten maar even afwachten, maar ik ben blij dat er straks wat gebeurd...Hopelijk worden we niet voor teveel moeilijke keuzes gezet...

Nou, mijn belevingen tot zover...
de groetjes!
Sparkle

Hi Sparkle,
Als eerste; alvast van harte gefeliciteerd! Hoe oud wordt je, of wil je dat liever hier niet kwijt (of überhaupt niet ;-)?

Ook ervaringen met verbouwen &klussen dus. Ja het is altijd veel werk, maar als het dan af is, dan ben je wel trots. Het leuke van alles zoveel mogelijk zelf doen is dat je uiteindelijk bijna alle hoekjes van je huis wel 'in je handen hebt gehad'.

Spannend dat het dichterbij komt, de kliniek. Zou je anders niet gewoon even bellen als je je druk maakt, om te vragen of ze gelijk ook onderzoeken gaan doen? Ik zou er wel op rekenen dat je niet gelijk een behandeling krijgt, ze zullen eerst nog wel zelf wat dingen willen onderzoeken en misschien zijn er wachtlijsten. Anders ben je zo teleurgesteld. Maar het is zo fijn dat er tenminste iets gebeurt.
Jij zit wel aardig in de baby's om je heen zeg, wat moeilijk. Ik weet dat ook van mijzelf, dat ik dat zo moeilijk vond. Wel sneu dat die collega nu geen voorbereidingstijd heeft gehad, maar direct van werk naar bevallen is gegaan. Zwaar hoor, maar ze ging ook wel lang door dan, als ze de komende weken ook nog wilde komen. Hier mag je vanaf 4 weken voor de uitgerekende datum niet meer werken volgens mij.

Ik wens je een hele fijne verjaardag, het is altijd wel veel werkidd., maar wel gezellig. Ik ben eind februari weer aan de beurt, dan wordt ik 31.
groetjes
Wenser

Hi!

Vandaag dus hard aan het voorbereiden voor vanavond...k houd op zaterdag ook meestal mn huis bij, dus dat komt er nog bij...maar k zie t allemaal nog wel zitten...;-)

Gisteren weer n verjaardag gehad, met 4 zwangeren en 2 pasgeborenen...t is hier echt n babyboom...maarja, k kan er ook wel van genieten hoor...gisteren lekker met mn neefje op schoot gezeten, lekker in slaap gevallen op schoot...maar geeft ook wel weer meer verlangen..

Ja, k weet niet, ik wacht denk maar gewoon af, met die kliniek.. maar misschien moet ik idd maar op wachtlijsten rekenen, doe ik eigenlijk niet echt nl...ben nu gewoon veel beizg om na te denken over hoe alles moet en zal gaan...volgens mn man doe ik dat teveel haha, maar ik denk dat dat ook n beetje mijn manier van verwerken is ofzo...

Ik ben al jarig geweest.. ik ben 24 geworden... alweer ruim n week geleden, maar dit was de eerste datum die uitkwam..

fijn weekend!
grtjs Sparkle

Terug
Bovenaan