Nieuw Topic (vervolg)

Sparkle, wat superlief dat je zo met mij meeleeft, dat lijkt mij heel moelijk! Maar inderdaad is de spanning er nu wel af en alles was goed afgelopen vrijdag. Het kindje was erg beweeglijk, dat had ik niet verwacht van zo n hummel van 10 cm. Niet normaal, het ligt geen moment stil.

Waar wil je heen? Ik weet ook niet waar je woont (bos/strand/polder?). Ik ben ooit voor werk in een hotel in Oisterwijk geweest, dat was daar zom mooi. Ook rond deze tijd en die sneeuw op de heide wow. Maar ik weet niet wat je zoekt. Of wordt t iets heel anders?

Goed dat je leuke dingen doet samen, dat is zo nodig in zware tijden.
Leef met je mee en hoop dat je snel bericht hebt wanneer je terecht kunt en wat ze willen doen. Dan weet je tenminste iets.

Knuffel
Wenser

gr.

Hey Wenser,

Mooi om te horen :) Voel je je tenminste wat zekerder...(Dit topic wordt zo ong. ons topic ;-) :-$)
Ik ben altijd benieuwd hoe het met je gaat...gewoon omdat we al n tijd samen op dit forum zitten. en k vind t mooi om te zien hoe dankbaar je er voor bent.

Wij wonen niet in NL...dus het wordt geen nachtje weg daar...(al zou ik dat best wel willen ;-) )

Ja, ben blij dat we ff weg kunnen! mn man vind t altijd ook leuk, maar pas als ie weg is..heeft moeite om zn werk achter te laten...;-)

Ik las net dat moekje een miskraam heeft gehad...moeilijk moeilijk....

nou, veel liefs!
sparkle

Hey Sparkle, ja het is bijna een msn zo, met zijn tweeen ;-)
Ik wist helemaal niet dat je niet in NL woont, woon je wel in de buurt of echt ver weg? En zijn jullie voor werk verhuist, of jij voor de liefde of..? Mag je vertellen hoor, hoeft niet, maar het is gewoon een beetje nieuwsgierigheid... Maar ongetwijfeld heb je dar ook plekjes om lekker de natuur in te gaan of een leuke stad te ontdekken? Goed dat jullie dat doen hoor.

Ik hoop dat je 4 februari een goed gesprek hebt met duidelijkheid en een beetje snelle afspraken daarna. Ik ben erg benieuwd hoor, hoe het allemaal loopt, blijf je zeker volgen en duim hard mee.

gr.
Wenser

Hey,

Ja, had het ook nog niet eerder gezegd, voor de herkenbaarheid..maarja...
Ik ben voor mn liefde verhuisd :-D en daar heb ik nog steeds helemaal geen spijt van!! Maar het maakt het wel extra moeilijk om zo ver van mn eigen zussen en ouders weg te zitten!
We wonen ook echt ver, dus niet ff heen en weer...

Maandag gaan we lekker n nachtje weg! veel zin in..lekker luxe hotel geboekt!

Ja, we zijn wel n beetje gespannen over de afspraak, maar hopelijk hebben we een fijne arts die onze vragen kan beantwoorden.
We hebben een mannelijke arts, ik had liever een vrouw gehad, maar om het nu meteen te veranderen, je weet toch niet hoe zo iemand is...misschien heb je dan achteraf wel weer spijt, en ik neem aan dat als het echt niet klikt je dat altijd nog aan kunt geven.

Jullie fijne feestdagen gehad...!? wij hier wel hoor..lekker rustig.gezellig met mn mans familie samen geweest...

grtjs sparkle

Wow, dat is een heftige stap gewees.t Ik kan mij goed voorstellen dat je nu de steun wel eens mist ja. Gelukkig heb je wel goed contact met de familie van je man dan, tenminste dat neem ik aan als je daar kerst heb gevierd. Geniet heerlijk van je uitje. Ik las dat je nog niet ongi bent, het zou toch mooi zijn... Maar inderdaad zet je hoop vooral op februari en probeer nu te genieten van je nacht weg!

Wij hebben fijne feestdagen gehad met een verjaardag van mijn zwager, een bezoek aan mijn mans ouders (gescheiden, dus 2 losse diners) en gisteren een diner hier voor mijn familie. Dus druk maar gezellig.

gr.
Wenser
Ps. ik heb ook bij de onderzoeken een paar keer een man gehad. In het begin een beetje ongemakkelijk, maar daarna maakte t eigenlijk niet echt uit en zie je alleen maar een 'dokter'. gr.
Wenser

Enne.. hoe was je nachtje weg? Lekker genoten? En en je nog ongi geworden. Hoop het niet, en anders hoop ik dat het je uitje niet verpest heeft!

Gr.
Wenser

hey,

ja nachtje weg was heerlijk...
zondag avond ongesteld geworden, dus helaas, maar niet echt veel hoop gehad deze maand. Alhoewel een dagje overtijd toch weer hoop kan brengen, je weet hoe dat gaat!

Maar lekker genoten ff helemaal weg geweest te zijn...lekker geluierd en leuke dingen gedaan!

Richt me nu idd maar meer op Februari...dan weten we weer meer, nu even proberen te laten rusten...
Maar altijd weer moeilijk, ik ben altijd aan het denken, nou volgend jaar rond deze tijd...en dan komen mn verjaardag, oudejaars enz. weer in de buurt....moet ik toch altijd weer ff extra slikken.

Vandaag ook ff n baal'mid'dagje...vanmiddag 3 zwangere schoonzussen op n rijtje gezien...
Vind het echt moeilijk om daar mee om te gaan...

Maar we kunnen het wel een plekje geven...en houden alle opties open...mijn hart gaat ook erg naar pleegkinderen uit...al geef ik de moed voor n eigen kindje niet op (vraag me af of ik dat ooit zal kunnen)...en ik weet ook nog helemaal niet hoe en wat dat zou moeten gaan...

Nou, Fijne jaar wisseling morgen!

grtjs sparkle

Terug
Bovenaan