Sparkle, wat superlief dat je zo met mij meeleeft, dat lijkt mij heel moelijk! Maar inderdaad is de spanning er nu wel af en alles was goed afgelopen vrijdag. Het kindje was erg beweeglijk, dat had ik niet verwacht van zo n hummel van 10 cm. Niet normaal, het ligt geen moment stil.
Waar wil je heen? Ik weet ook niet waar je woont (bos/strand/polder?). Ik ben ooit voor werk in een hotel in Oisterwijk geweest, dat was daar zom mooi. Ook rond deze tijd en die sneeuw op de heide wow. Maar ik weet niet wat je zoekt. Of wordt t iets heel anders?
Goed dat je leuke dingen doet samen, dat is zo nodig in zware tijden.
Leef met je mee en hoop dat je snel bericht hebt wanneer je terecht kunt en wat ze willen doen. Dan weet je tenminste iets.
Knuffel
Wenser
gr.
Waar wil je heen? Ik weet ook niet waar je woont (bos/strand/polder?). Ik ben ooit voor werk in een hotel in Oisterwijk geweest, dat was daar zom mooi. Ook rond deze tijd en die sneeuw op de heide wow. Maar ik weet niet wat je zoekt. Of wordt t iets heel anders?
Goed dat je leuke dingen doet samen, dat is zo nodig in zware tijden.
Leef met je mee en hoop dat je snel bericht hebt wanneer je terecht kunt en wat ze willen doen. Dan weet je tenminste iets.
Knuffel
Wenser
gr.