Nieuw topic

Hey meiden...

Hier maar weer ns wat van mij...
Maandag weer naar uroloog, vind het toch nog wel n beetje spannend...maargoed, hopelijk valt het allemaal mee...Mn ongi net weer achter de rug, dus vol goede moed de nieuwe ronde in.
Welkom, Han..leuk weer iemand erbij die mee komt kletsen :) Ik las je andere stukje ook over de mexicaanse griep. Ik ben zelf eigenlijk niet van plan om m te gaan halen. Ik weet niet, maar heb t idee dat er veel te veel ophef over gemaakt wordt.
Er zijn speciale vaccins voor zwangere vrouwen toch? Ik zou niet weten hoe het verder zit..heb er nog niet eerder van gehoord.
Als je t vaccin echt graag wilt, zou ik gewoon meer info proberen te verkrijgen.

nou, ga snel verder, druk vandaag! appeltaarten bakken voor morgen...jum ;-)

Sparkel: ik hoop voor je, dat het overmorgen nogsteeds allemaal erg positief is en je een goed plan voorgesteld krijgt, waar je je in kunt vinden.

gr.
Wenser

Succes sparkle,

Ik hoop dat je maandag meer te horen krijgt.
En dat het gesprek positief is.Je krijgt dan toch te horen wat jullie kunnen gaan doen?

gr suusje

Alabama,

Ik heb een ander dieet gekregen toen. Mijn darmen waren ook niet goed, schimmelen bacteriehuishouding door de war. Heb ook 9 weken een pittig dieet gehad (geen suiker, geen gist), medicijnen waarbij ik een maand niet zwangeer mocht worden enz. Ik weet niet of dat nu geholpen heeft, maar feit is wel dat ik terug kwam voor controle, alles was goed, en ik bleek achteraf ook zwanger te zijn toen. En met mijn darmen gat het zeker beter nu!

Sterkte met je dieet.

gr.
Wenser

hallo meiden

daar ben ik weer. ik heb me een tijdje een beetje rustig gehouden en wel mee gelezen hier. ik zit nu te wachten op mjn nod. vorige keer werd ik na de iui 11 later ongi. nu zou dat vandaag zijn. ik voel wel krampjes maar tot nu toe nog niks. ook heb ik de griep dus ik voel me erg belabberd ( hoop niet dat het de mexicaanse griep is )
ik wens iedereen weer erg veel succes.

x kim

Wat vervelend van die griep. Beterschap.
En verder duim ik met je mee, geen bericht is goed bericht toch?

gr..
Weer

Terug
Bovenaan