Nieuw topic

Iedereen dank voor de felicitaties en iedereen ook sterkte, we zitten allemaal zo'n beetje op het wachtbankje volgens mij!

Spannende tijden weer voor jullie allemaal. Duim, duim, duim...

Ik zit nog te wachten op mijn eerste echo, heel spannend ook. Willen jullie nog wel dat ik daarover mee schrijf, want het is misschien juist confronterend? Ik schrijf al zo lang met jullie, met name met Sparkle en Wendy, dat ik het een beetje ga missen. En ook met Suusje en Alabama al weer enige tijd...

Sterkte allemaal weer en tot spreeks.
Wenser

hey meid,

natuurlijk moet je gewoon hier lekker blijven...vind het leuk om ook jou in de gaten te houden, en heb het er persoonlijk niet echt moeilijk mee...
K kan me goed voorstellen dat t nu spannend is! als je t kindje gezien heb straks zal het je vast meer rust geven, Hoe lang moet je nog wachten?
Zou je niet kunnen vragen of je eerder mag? of doen ze dat neit zo snel?

weer n aantal verjaardagen met baby verhalen achter de rug...:-S dus wel weer moeilijk gehad...maarja, wil ook de lol van anderen niet wegnemen...ben op zich wel blij dat degenen om me heen die het weten er niet hun mond voor gaan houden, maar aan de andere kant denk je wel eens...hallo...snap je niet dat het pijn doet als je zulke dingen zegt?

x Sparkle

Hey wenser, ik wil graag dat je ons op de hoogte houdt hoor! Ik denk dat voor ons de verhalen toch anders zijn als je weet dat het iemand is waarbij het ook niet allemaal vanzelf is gegaan.

Sparkle, ja vervelend he om er zo op een verjaardag mee geconfronteerd te worden. Je denkt juist dat zo'n verjaardag even afleiding biedt van het onderwerp zwanger worden en dan gaat het weer alleen maar daar over. Bij ons in de vriendengroep zijn er drie in 4 weken tijd bevallen en ze zijn nu zo'n leuk clubje, overal kom je foto's tegen van de 3 babies samen in de box etc. Ik begrijp wel dat het voor hun heel leuk is om dit samen te delen maar je voelt je des te meer een buitenstaander.

Poe heftig meiden, maar wel fijn dat jullie wel willen dat ik hier blijf!
Morgen mag ik eindelijk. Ik houd jjullie op de hoogte over de uitslag (overmorgen denk ik, want morgen is het al laat en dan gaan we daarna naar ouders toe als het goed zit).

gr.
Wenser

Hoi wenser,

Tuurlijk mag je meeschrijven.Je hebt in het zelfde schuitje gezeten als ons,weet als geen ander wat wij doormaken.
Ik vind het heel normaal dat jij nu je geluk met ons wilt delen en ons ook blijft steunen in deze tijd.
Super spannend morgen voor jullie.Ik hoop dat alles goed is.

Gr suusje

hallo.

ik klets ook graag met jullie mee. ben al een aantal weken aan het meelezen.
Ik ben 38 en 2 jaar geleden gestopt met de pil.Wij hebben al een zoon van 6 en hopen op nog een kindje.We zijn sinds 2 weken geleden bij de gynecoloog in het ziekenhuis en nu bezig met echo's, zaad en bloedonderzoek.Het beginstadium dus nog.Aangezien ik in januari 39 word, heb ik geen jaren meer aan tijd en dat geeft geen fijn gevoel.
Morgen heb ik weer een echo want als het goed is heb ik vandaag mn eisprong.
Groetjes,

Terug
Bovenaan