Nieuw topic

Ha Wendy,

ik begrijp het wel, dat je minder mee schrijft om ook een beetje afstand te kunnen nemen hoor.
Veel sterkte weer, is dit de laatste keer voor je IUI dat ze je alleen gaan monitoren. Ik vind het ook tijd om weer wat zwanger niuews te krijgen.

Hier alles goed, maar ik merk dat ik voor de echo van volgende wek toch niet echt kan genieten. Ik wil eerst wel weten of er in ieder geval een kloppend hartje is, ik denk ook om mijzelf te beschermen. Ik zou het zo erg vinden als het nu mis blijkt te zijn en ik weer maanden kwijt ben. Maar daar moet ik niet van uit gaan, positief blijven. Het is tenslotte nu bewezen dat alles doorgankelijk is enzo, en ik heb geen bloedverlies, ben wel moe, dus dat zijn toch tekenen van zwangerschap.

Vanavond komt er een dame van moeders voor moeders, ben benieuwd.

Hummer: hoe is het met jou?
groetjes
Wenser

hoi damens

nou ik heb misschien tevroeg gehoopt, gisteren een veegje bruin verlies. dat betekent bij mij dat de ongi eraan komt. ik heb vanacht maar een tampon in gedaan ener zat maar een beetje donker bruin verlies aan. ik heb ook helemaal geen buik pijn maar verwacht wel dat het vandaag nog doorbreekt.

op naar iui 3. ik ga ook een afspraak maken bij moluculair .... nog wat arts.
er was gisteren een klantje van mij die 3.5 bezig is geweest. zij menstrueerde een jaar niet en was naar de gyn gegaan. doormiddel van hormonen en iui heeft ze geprobeerd zwanger te raken maar dat lukte niet en ze zat er helemaal doorheen. op advies van haar nicht die ook moeilijk zwanger kon raken ( nu 3 kids) heeft ze onderzoeken gehad en ze bleek een onbalans te hebben in haar lichaam en doormiddel van dieet hebben ze dat weer in balans gebracht. ze is toen spontaan gaan menstrueren ( dus eisprong) en met een half jaar spontaan zwanger geraakt.
dus ik vond het een bijzonder verhaal en ga eens kijken wat ze voor mij kunnen doen.

groetjes kim

Hoi Alabama en Sparkle,
Het was inderdaad een bewuste keuze om na de geboorte van ons dochtertje in 2006 niet meteen weer voor een poging te gaan. Tenslotte geen medische oorzaak, we hopen dat het iedere dag nog mag gebeuren! De laatste poging was trouwens ICSI omdat de artsen dat na de mislukte pogingen, de beste optie vonden. Maar helaas.
Als ik het goed heb Sparkle, mag je na een maand of drie weer verder gaan. Vanwege alle hormonen e.d. in je lijf. Afgelopen jaar was een hectisch jaar, daarom even geen poging ondernomen. Hopelijk begin 2010 (als ik dan nog niet zwanger ben)...

Heel veel geluk voor jullie allemaal, speciaal voor Bloemptje!!

Hallo meiden,

Vandaag naar het zh geweest voor echo.
Vanavond pregnyl gespoten en nu maandag 14.00uur iui nr 3.
Dus wordt weer spannend.Dit wordt de laatste iui van het jaar.Ik kreeg vandaag te horen dat ze halverwege dec t/m 3 jan stoppen vanwege feestdagen.Nou lekker is dat dan.Hopen dat er geen nr 4 nodig is.

Gr Suusje

Hey Suusje, nou dan gaat deze IUI gewoon lukken toch :)! (Ik weet dat je dat niet in de hand hebt maar altijd positief blijven) Succes morgen!

Dankjewel meiden.
Nu net terug uit het zh.
Nu maar weer afwachten.
Vpk raadde ons aan om vanavond nogmaals gemeenschap te hebben,omdat ze nu met onderzoeken bezig zijn hierover dat dit een gunstig effect zou hebben op de iui.Dus ja doen we dat maar hahahaha dat is geen straf.

Nu deze 2wk veel leuke dingen doen,veel werken voor de afleiding.

Gr suusj

Terug
Bovenaan