Nieuw topic

hey meiden,

hoe is het?.....
vanmiddag lekker n massage gehad...genieten!!!
Verder nu weer in de 'wachtweken' maar heb er niet echt veel vertrouwen in....nu n week geleden dat we weer slechte uitslag hebben gekregen van sperma onderzoek...maargoed, dr is misschien altijd nog n kleine kans...
suusje, spannende tijd...! sterkte

suus bijna 27
7 jaar bezig voor 1e
3 keer IUI gehad geen resultaat
man heeft spataderoperatie gehad 5 jaar terug maar is hierna alleen maar slechter geworden
enige kans ICSI maar durf dat niet aan

Welkom suusjuh! Kan me voorstellen dat ICSI een hele stap is, maar wie weet denk je er over een tijdje anders over. Sterkte ermee!

hey suusjuh,

lees net dat je man ook n spatader operatie heeft gehad...De mijne ook..! Was het erna meteen als slechter, of is het door de tijd heen weer slechter geworden?

gelijk erna al hij bleef pijn houden terug gegaan naar ziekenhuis en kreeg de opmerking is napijn van operatie gaat vanzelf over
maar t bleef nu echo gehad en blijkt dat er oude bloedvaten en restjes van spatader en bloedpropjes in de balzak zitten aan de linkerkant waar de operatie is geweest, gevolg in december dagopname voor pijnpoli om de zenuwen in de linkerbal met een injectie plat te leggen

waarom is me niet gewoon een babietje gegund???
ben het soms zo moe dat gevecht de hele tijd alsof je een kind moet kopen!
vreselijk vin ik dat
maar goed we gaan t wel afwachten meer kunnen we toch niet doen nu

Hummer,

Hoe gaat het met je?
Inmiddels 3de iui gehad?
Voor mij bijna een week voorbij.Moet zeggen dat ik die wachtweken wel weer erg lang vind duurt.Lijkt zo lang te duren. Kan moeilijk de afleiding vinden,denk er veel aan.
Voel ook van alles door die hormonen.Onwijs pijnlijke borsten,zo nu en dan krampjes,veel emotioneler.
Maar ja zit nu niks anders op dan w8ten nog 10dg en dan weten we of het gelukt is.
Hope so!!

Gr Suusje

Terug
Bovenaan