Nieuw

Hoi Meiden,

Ik vind het ook erg leuk gelijk contact te hebben met jullie! Hel lijkt mij wel moeilijk als je vriend al een kind heeft uit een eerdere relatie. Ik zie dat bij mijn broer ook en dat gaat allemaal niet altijd even soepel.

Mijn vermoedelijke nod is eind juli maar voor mezelf hou ik 1 augustus in mijn hoofd. Mijn cyclus is niet altijd 28 dagen. Soms maar 25 en soms 30. Ik had 1 juli voor het laatst visite zeg maar...

We zien wel hoe het loopt het is pas de eerste maand dus ik verwacht er niet al te veel van. (en toch ben je teleurgesteld als het niet zo is, ik ken mezelf)

Ben wel erg benieuwd hoe het gaat lopen deze keer. Ik wil heel graag een kindje erbij maar ik zie best wel op tegen het zwanger zijn. Bij mijn dochter heb ik achteraf gezien al vanaf 3 maanden last gehad van bekkeninstabiliteit. Dit is echter pas met een maand of 6 erkend door de cesar therapeute. Ik ben erg bang dat ik daar weer veel last van zal krijgen. Wat wel een voordeel is is dat ik nu weet hoe het voelt en dat ik me nu niet weer laat afschepen door de huisarts...Ik heb trouwens toch ook een andere huisarts nu. Ik was helemaal afgeknapt op die andere...

Verder ben ik geen moment misselijk geweest en kwamen alle kwaaltjes pas na de bevalling. Maar ja dan weet je wel waarvoor je het hebt gedaan en bovendien anders zou ik er niet nog een keer aan gaan beginnen!!

Ik zelf zit ook niet iedere dag achter de computer. Soms een paar dagen wel en dan weer ff niet. Is maar net hoe het uitkomt! Ben benieuwd Petra wanneer jouw Nod is! Wat Nicole al schreef is het wel leuk om naar toe te leven met zijn allen!

Doei Sannie

Dat is vervelend inderdaad, die bekkeninstabiliteit! Ik hoop van harte voor je dat je dat deze keer bespaard zal blijven.
Ik ben zo goed als fladderend door mijn vorige zwangerschap gegaan. Bijna  niet misselijk geweest enz. Ik ben ook nog eens resus-negatief, dat is ook perfect onder controle gehouden.  Pas tegen het einde  ging het de verkeerde kant  op. Mijn bloeddruk was heel hoog. Na onderzoeken in het ziekenhuis zeiden ze dat ik de volgende dag terug moest komen voor de definitieve uitslagen en dat ik mijn koffertje maar direct mee moest nemen want het zag er naar uit dat ik dan direct moest blijven en dat ze de weeen zouden opwekken. Balen als een stekker natuurlijk. Maar wat gebeurd er die avond (tijdens een herhaling van Idols), m'n vruchtwater brak. Ik helemaal happy dat het toch nog op de natuurlijke manier zou gaan. Alleen het lachen verging me heeel snel. De weeen kwamen al heel snel goed op gang. Maar het duurde nog wel 16 voordat Mika met de vacuumpomp gehaald werd.
Pfoeee...., geen pretje maar gelukkig is een bevalling ten opzichte van jouw bekkeninstabiliteit in een mum gebeurd.
Nogmaals, nu maar hopen dat het deze keer goed gaat. Of in ieder geval dat je nieuwe huisarts beter reagereerd dan die kwakzalver die je hiervoor had.

Groetjes Nicole

Hoi Meiden,

Ja het zoontje van mijn vriend is ieder weekend bij ons.
En mijn NOD is vandaag. Eerder had ik doorgegeven volgende week maandag maar ik had me een weekje vergist.
Echter ben ik pas 1 maandje gestopt met de pil en weet nog helemaal niet hoe het gaat lopen.
Voor ik met de pil begon heel erg onregelmatig maa ja dat is 13 jaar geleden.
Wel had ik vorig weekend erg veel kramp dus ik denk dat ik toen mijn eisprong had.
Wist  eerst niet wat het was dus niet veel geklust.

En nu maar afwachten, ik hoop  voor jullie dat het een beetje snel gaat.

Gr.
Peet 1ste ronde 1ste kindje  

hallo!!

ik ben ook nieuw hier. dit is mijn eerste maand zonder pil. spannend!!!
ik heb ook een vraagje. stel je voor dat je zwanger bent, kun je dan de eerste zwangersschaptekenen meteen krijgen na het innestelen, of duurt dat een paar weken?
ik heb zelf nog geen eerdere zwangerschap gehad, dus zou niet weten hoe het voelt.

groetjes angel

Hoi Angel,

Het is zeker spannend he,
Ik heb geen idee of dat zo is het is voor mij ook de eerste.
Ik hoop dat het snel raak is voor je.

Gr.
Peet

Goedemorgen Dames, (Hoi Nicole, zeker gezellig met z’n allen!!)

Wij zijn ook al ruim een jaar bezig. In het begin op goed geluk, maar nu wordt het voor mij toch wel soms frustrerend.
Wil nou wel erg graag en duurt zo lang..
Maar probeer er nu op te letten dat we op de goede dagen klussen enzo..

Mijn vriend heeft ook een zoontje uit een eerder huwelijk. Dat gaat echt helemaal fantastisch, maar dat heeft er misschien ook mee te maken dat ik mijn vriend al m’n hele leven ken en daarmee natuurlijk ook zijn zoontje.

Hij heeft dus niet echt aan mij moeten wennen, behalve dat ik natuurlijk van rol veranderde. In de zin van dat ik voorheen altijd een vriendin was en nu de nieuwe vriendin van papa.. Maar vraag me af wie daar meer aan heeft moeten wennen wij en de buitenwereld of onze kleine man.. Want als ze klein zijn gaat dat vaak nog vanzelf..

Nou dat is een beetje mijn verhaal.. Weet dus niet precies welke ronde ik zit (12 ofzo) en ik heb een cyclus van 27 dagen. Mijn NOD is de 18e, dus nog 6 dagen in spanning..
Heb sinds gister wel gevoelige borsten en soms krampen in buik, maar dat kunnen natuurlijk ook de voorbodes zijn van de maandelijkse periode..

We duimen maar…

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Lees al een paar dagen mee op jullie forum. Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil. En zit nu op ronde 3. Mijn NOD is morgen. Erg spannend, heb nu wel buikpijn dus het zal wel weer niet raak zijn geweest.

We hebben een dochter van 2 jaar en bijna 9 maanden.

Ik hoop dat ik mag meeschrijven op jullie forum.

Petra

Hoi Petra,

Spannend allemaal hé..
Ik ben ook nog niet zo lang op dit forum..

En natuurlijk kan je meeschrijven, is toch juist gezellig!!

Groetjes,

Jacqueline

P.s. Sorry voor dit korte bericht, maar ben aan het werk..

Terug
Bovenaan