Nieuw

Hai petra

Ik ben hier ook nog niet zo heel erg lang, maar kan je zeggen dat ik hier al veel geleerd heb, en dat het echt lekker is om je frustraties te delen met mensen die ze ook hebben. Iedere maand zijn er een paar dagen dat je niet zo lekker in je vel zit omdat je moet wachtren of omdat het weer eens niet gelukt is. Hier zijn zo veel mensen die dat gewoon allemaal begrijpen, en die net zeggen : "je moet er gewoon niet te veel mee bezig zijn".

ik hoop dat jij dit net zo zal ervaren als ik, en wens je veel succes.

Liefs wondernetje

Hello Laydies,

Inderdaad gezellig zo met steeds meer dames erbij!

Ik ben wel ff benieuwd hoe het met Petra(25) is? Heb je al getest? Je Nod was gisteren toch? En voor andere Petra; ik duim voor je morgen!

Zelf moet ik nog even geduld hebben mijn Nod is pas 1 augustus (denk ik). Waarschijnlijk heb ik van de week weinig tijd meer om te schrijven maar ik zal wel even kijken of er al nieuws is van jullie dames!

Groetjes weer,

Sannie, 2e kindje 1e ronde

Hé meiden!

Jeetje, het wordt al steeds drukker hè. Gezellig hoor! Alle nieuwe dames (Angel, Petra73 en Wondernetje): Welkom! En jij natuurlijk ook Jacqueline, leuk dat je ook hier komt meekletsen. Wat grappig dat er zoveel dames zijn die een stiefkindje hebben en in ons geval allemaal een stiefzoontje. Hoe oud is jouw stiefzoontje Jacq? Ik moet wel zeggen in ons geval heeft Sannie helaas wel gelijk. Bij ons is het inderdaad absoluut niet van een leien dakje gegaan. Tot voor kort ging het heel moeizaam en geloof me, dat is de understatement van het jaar. Maar als het goed is zal het nu een stuk beter gaan. We zijn nu de omgang aan het opbouwen want hij kwam maar 1 dag in de maand bij ons. En uiteindelijk (vanaf oktober) zal hij om het weekend van vrijdag t/m zondag bij ons zijn en de helft van alle vakanties. En wij hopen echt van harte dat dat ook echt gaat gebeuren… We zullen zien!

Anyway, hoe zit het met de beide Petra’s? Weten jullie al meer? Spannend zeg!!! Ik hoop dat jullie nog voor 12 uur even op internet gaan (tot die tijd werk ik namelijk) anders moet ik tot vrijdag wachten…

Angel, om nog even op jouw vraag in te gaan. Je kan zeker de verschijnselen na de innesteling krijgen, maar zoals je misschien al gelezen hebt lijken ongesteldheidskwaaltjes helaas erg veel zwangerschapskwaaltjes. En trouwens, ieder lichaam reageert anders, het kan inderdaad ook best zo zijn dat de kwaaltjes pas later beginnen. Misselijkheid begint meestal wel iets later, dit komt pas goed op gang als de hoeveelheid HCG in je lichaam flink is toegenomen. Maar gevoelige borsten kun je direct last van krijgen, veel vrouwen moeten ook heel vaak plassen en moeheid is ook zo’n leuk kwaaltje. Maar probeer je niet blind te staren op de kwaaltjes hoor. Zoals ik al zei lijken de kwaaltjes van de ongesteldheid en zwangerschap erg veel op elkaar.

Hé meiden, ik ga voor ons even een NOD lijstje maken, met daarbij welke ronde we in zitten. Zodat het lekker overzichtelijk is. Ik moet alleen nog even een paar dingetjes weten. Wondernetje, 1e kindje geloof ik maar in welke ronde zit je en wanneer is jouw NOD? En van Angel hoef ik alleen je NOD te weten.
Ik weet niet of ik het lijstje vandaag nog af krijg anders zet ik hem er vrijdag op.

Kus Nicole

Haidihai!!!

Mijn stiefzoontje is 4.. Echt een fantastisch jongetje.. Hoop dat bij jullie alles nu dan eindelijk langzaamaan alles in een wat rustiger vaarwater komt.. Is voor jou nu ook beter :)

Wil nog even wat kwijt; Je hebt helemaal gelijk dat je je niet blind moet staren op die zwangerscaps-menstruatie klachten, want het lijkt echt allemaal op elkaar..

Maar... vanmorgen was ik beetje misselijk (voelde vreemd aan) en had vanaf maandag echt gevoelige borsten!! Gisteravond/vannacht waren ze trouwens minder gevoelig.
Dus moet zeggen dat ik toch wel erg zenuwachtig ben... Maar even wachten.. Nog 5 nachtjes slapen... Pfff.. Wordt een heeeelll lang weekend denk ik..

Hoe gaat het verder met je Nic, maar natuurlijk ook alle andere dames!!)
Hoop dat we snel allemaal goed nieuws hebben!!

En trouwens leuk idee onze eigen NOD lijst!!!

NOD Naam Ronde Meer kindjes?
11 juli Petra25 1e stiefzoontje (5 ½)
13 juli Petra73 3e ochter (ruim 2 ½)
18 juli Jacqueline 12e Stiefzoontje (4)
20 juli Nicole77 8e zoontje (2 ½) & stiefzoontje (6 ½)
1 aug Sannie74 1e
? Angel 1e
? Wondernetje ?

Bij deze het lijstje, was niet zo'n lang lijstje vandaar dat ik hem zo af had!
Laat me even weten of er iets gewijzigd of toegevoegd moet worden.
En Petra's, komen jullie gauw met (goed) nieuws!!! We zijn zo nieuwsgierig!
Liefs Nicole

Goh, het is wel een beetje een gekriebel geworden maar hij is verder wel duidelijk toch? Volgende keer zal ik proberen hem iets duidelijker te maken.

Hé Jacq! Je hebt wel gelijk. Het scheelt een heleboel stress nu het geregeld is met die omgangsregeling. Ik ben daar echt verschrikkelijk veel mee bezig geweest. Helaas nog steeds wel een beetje, want hoewel dit nu op zich geregeld is zijn er nog wel andere dingen waar ik me  behoorlijk aan erger. Maar ik probeer  het zo veel mogelijk naast me neer te leggen.
Verder gaat alles wel lekker, geen bijzondere kwaaltjes. Ja, gisteren gevoelige borsten maar dat heb ik iedere maand rond deze tijd. We wachten rustig af.
Maar jij bent al een beetje misselijk zelfs... Spannend zeg. Meid, ik hoop echt voor je dat het deze keer raak is!

Meiden ik ben er vrijdag weer.

Kus Nicole

Hallo allemaal,

Het wordt steeds drukker hier gezellig hoor.
Ik geloof dat we allemaal een beetje  het zelfde hebben: onze partners hebben allemaal een vervelende ex!!!!!!!!!!!!!
Of heb ik het niet goed begrepen???????
Nou bij mij nog steeds niks hoor (ik bedoel ongi) ook nog helemaal geen klachten. Maar ik wacht nog 1 weekje voor ik ga  testen omdat ik pas net gestopt ben met de pil en misschien dat alles wat later op gang komt.
Al heb ik echt wel het idee dat ik vorige week mijn eisprong  had.
Ik probeer alles bij te houden om zo een beetje beeld te krijgen van mijn  cyclus.
Doen jullie dat ook?

In  ieder geval iedereen veel suc6 gewnst met zwanger worden ik hoop dat het allemaal niet te lang  gaat duren.

Gr.
-x-
Peet  

Goedemiddag,

Of beter gezegd niet zo'n goede middag. Vanmorgen is de red devil gearriveerd en dat ondanks dat ik de afgelopen dagen echt dacht misschien is het raak. Maar ja, we gaan gewoon verder met klussen en we zien wel.

jacq, leuk lijstje. Je mag die van mij wijzigen naar 4 ronde, NOD 10 augustus en een we hebben een dochter. Bij haar was het met de 4e ronde raak dus wie weet.

Gelukkig heb ik geen last van een ex.

Ik hoop dat Peet25 meer geluk heeft.

Peet

Terug
Bovenaan