Haihai!
Petra(73), balen zeg! Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen. Deze periode van je cyclus, waar jij nu in zit vind ik altijd zo'n rot periode, vind je ook niet? Je weet dat je niet zwanger, je eisprong komt pas over 10 tot 14 dagen en je bent ook nog eens ongesteld. Ik maak er in deze periode meestal gebruik van dat ik nog alcohol mag drinken. Niet dat ik me nou enorm ga bezatten maar als we 's avonds een wijntje drinken (meestal in het weekend) neem ik wel een extra glaasje. Hé Peet, jou dochter is (ruim) 2,5 toch? Hebben jullie haar verteld dat ze er een broertje of zusje bij gaat krijgen? En hoe reageert ze daar op? In het begin hadden we Mika wel verteld dat mama misschien een baby in de buik had maar vervolgens riep hij overal roepen: Mama baby buik! Hahaha, en dat terwijl we het juist nog even stil wilden houden. Inmiddels zijn wel een heleboel mensen op de hoogte dat we voor een 2e gaan. Omdat ik af en toe zo gefrustreerd was dat het zo lang duurde moest ik echt wel even mijn ei kwijt. Ik hoop alleen dat ze echt niet constant gaan vragen of het al zover is maar dat valt gelukkig tot nu toe nog wel mee.
En andere Petra(25), het wordt steeds spannender bij jou! Maar het zou inderdaad heel goed kunnen zijn dat je lichaam nog op gang moet komen na het pilgebruik. Je zei wel dat je dacht je eisprong gevoeld te hebben. Meestal komt dan 14 dagen later je ongi (of niet natuurlijk....!).
Ik weet zo even niet meer welke Petra dat schreef over die zogenaamde "leuke" exen van van onze partners. Wat de ex van mijn vriend betreft heb je inderdaad helemaal gelijk!!! Helaas mag ik wel zeggen, ik bedoel, we hoeven echt geen beste vrienden te zijn maar het zou wel een heel stuk makkelijker zijn, omwille van die kleine, als je in ieder geval normaal met elkaar kon praten. Ik moet wel eerlijk zeggen, op het moment lijkt het redelijk te gaan maar we zijn heel erg op ons hoede, want die momenten hebben we vaker gehad en iedere keer werden we weer teleurgesteld.
Jacq en Janine, voelen jullie je al anders dan normaal? Jacq, jij gaat wel een heel spannend weekend tegemoet!!! Ik ga zeker aan je denken.
Zelf voel ik me totaal niet anders dan normaal. Ik ga er voor het gemak dan ook maar vanuit dat ik niet zwanger ben.
Ik zal zo even een nieuw lijstje maken!
Kus Nicole