Nieuw

Da’s wel een goede vraag van je.
Op zich heb ik met het feit dat hij al een zoontje heeft nooit enig probleem gehad (misschien omdat het een geweldig mannetje is). Maar wat ik wel ontzettend moeilijk vond/vind is dat hij altijd die band met zijn ex heeft.
In die zin voel ik best wel een concurrentiestrijd (welke er absoluut niet is, maar toch wel zo voelt). En dat is ontzettend moeilijk.

Ik wilde in het begin overal beter in zijn dan zijn ex. Wilde er beter uitzien, slimmer zijn enz. enz. Je kan het zo gek niet bedenken of ik maakte er een strijd van. Dat is nu wel een stuk minder, ook omdat mijn vriend me steeds duidelijk maakt dat het onzin is, maar toch.
Soms heb ik nog wel momenten dat ik die strijd wel voel, maar probeer het te negeren. En anders vraag ik die bevestiging aan m’n vriend.

Voor de consequenties aan deze zwangerschap denk ik dat het wel meevalt. Daar komt bij dat mijn vriend mij altijd wel weer even met beide voeten op de grond zet.
Dus ben niet echt bang dat ik mezelf heel erg moeilijk ga maken. Maar aan de andere kant, met die hormonen in je lichaam weet je het maar nooit.

Ben ook erg benieuwd naar de verhalen van de andere dames..

Liefs

Hé Jacq!
Dat zijn ook vrij heftige gevoelens, die jij hebt gehad. Die gevoelens zijn mij gelukkig bespaard gebleven. Toen ik mijn vriend leerde kennen was het al haat en nijd tussen hem en zijn ex. Zij is echt zo verschrikkelijk...(ik zoek  de juiste  woorden)  'hard'  geweest. Kijk, ik wil niet zeggen dat mijn vriend alles goed heeft aangepakt in het verleden. Maar hij is in ieder geval nooit slecht of verkeerd geweest. Ik heb in het begin echt geprobeerd alles vanuit haar oogpunt te bekijken maar hoe ik het ook bekeek, ik kwam altijd tot de conclusie dat zij toch echt fout bezig was.
En op zo'n typetje (egocentrisch, achterbaks, manipulatief en leugenachtig) kan ik echt niet jaloers  zijn.
Ooohh, wat zijn we aan het roddelen zeg! Niet echt aardig van ons...
Wel tof dat je zo'n goede band hebt met je stiefzoontje.
Ik kan ook heel goed met mijn stiefzoontje opschieten maar ik heb nog niet echt een band met hem. Maar dat heeft mijn vriend ook nog niet echt met hem. Tenminste, niet zo'n band die vader en zoon zouden moeten hebben. Het is altijd wel heel gezellig hoor als hij bij ons maar we hebben nog wel heel erg het gevoel dat we hem moeten vermaken terwijl het natuurlijk gewoon de bedoeling is dat hij bij ons ook "thuis" is. We hopen dat daar heel snel verandering in komt nu hij eindelijk vaker bij ons gaat komen.  Gelukkig  is het wel een ontzettend lief jochie.

Hé, even iets voor iedereen. Is het misschien handig om een nieuwe topic te openen om het overzichtelijk te houden? Aangezien deze al met z'n 2e pagina bezig is.

Liefs Nicole

Haidihai Nicole,

Ik begin nu toch klein beetje stiekem te denken (hopen) dat het deze maand echt raak is!!!
Maar maandag weten we het zeker.. Ook ben ik echt voor jou aan het meeduimen!!!

Hoop echt dat de 20ste de duiveltjes jou met rust laten!!!

Wat betreft nieuw topic, goed plan!!
Bedenk jij een nieuwe naam?

Of gewoon verder onder nieuw 2? (of zoiets dergelijks)

Spannend hoor! Ik had het net al gelezen inderdaad!
Ik ben echt voor je aan het duimen!
Als je wel zwanger bent geeft mij dat wel weer moed hoor. Jij bent nog langer aan het wachten dan ik. Dus ik hoop het voor je maar een klein beetje voor mezelf.

Ik verzin wel een nieuwe kop, iets met onze namen ofzo, voor iedereen herkenbaar die met ons meekletst, handig toch?

Je laat het maandag direct weten hè?!

Kussie Nicole

Hoi Nic..

Nou ik duim met en voor je hoor!! Weet zeker dat ook voor jou alles goed komt..
By the way, mocht het nou zijn dat het raak is, blijf ik wel met jullie meekletsen.
Vind ik eigenlijk wat leuker, heb hier toch al beetje band..

Nou hoor maandag onze nieuwe topicnaam :) Leuk hoor..

Hoi Nic..

Nou ik duim met en voor je hoor!! Weet zeker dat ook voor jou alles goed komt..
By the way, mocht het nou zijn dat het raak is, blijf ik wel met jullie meekletsen.
Vind ik eigenlijk wat leuker, heb hier toch al beetje band..

Nou hoor maandag onze nieuwe topicnaam :) Leuk hoor..

Nog even snel!

Nieuwe topic staat erop, wel herkenbaar toch?

En als je wel zwanger bent en je wilt uiteindelijk naar het andere forum, blijven we gewoon mailen.
Maar uiteraard vind ik het ook gezellig als je hier blijft.

Prettig weekend en SUCCES!!!

Kus Nicole

Terug
Bovenaan