Nieuwe mama's voor derde kindje, deel5

Hoi allemaal,

Het is inderdaad en cadeautje en iedereen was verrast inclusief ikzelf (al had ik al wel twee weken simtonen,dus een vermoeden)verder voel ik me goed en begin al flink te groeien .
hadden jullie dat ook?en willen jullie bij de 20 weken echo weten wat het word of niet?

Groetjes Sandra.

Hoi Sandra,

ik heb 8 december de 20 wk echo gehad en wij weten dat we ons derde ventje mogen krijgen.
Weet jij al wanneer je mag voor je echo?

Hoi bobbian,

Ja dat weet ik 27 januari om 9.30.Ik vind het wel heel spannend.

Groetjes Sandra

Hoi meiden,
lief dat jullie meeleven. Zelf heb ik niet echt het idee dat het deze maand gelukt is. Kweet niet waarom, misschien omdat ik me een beetje moedeloos voel. Heb afgelopen week mijn 3 ovutesten opgemaakt en had geen zin meer om nieuwe te kopen. Qua slijm zie ik er niet veel aan af, dus afwachten maar weer, zucht...
Gisteren is ook een vriendin bevallen van een meisje, dan begint het toch echt wel te kriebelen. Hmm..

Bobbiaan, waarom moet je gecontroleerd worden op suiker? Waren je kindertjes te zwaar bij de geboorte? Mocht ik ook weer zwanger raken, dan word ik ook gecontroleerd, omdat de jongste 4560 gram (oef!). Sterkte
En marian en sandra willen jullie weten wat het wordt? spannend!

Fijne kerstdagen, groetjes mamajo

Hoi Mamajo,

Nee ik heb overgewicht en dan gaan ze dus je suikerwaardes meten.
De jongens waren: 3265 en 3430 gr bij geboorte dus helemaal keurig.

hoi meiden,
sandra: eerst 8 weken merken ik niks.ik begon me net goed te voelen.en eten is opeens een hobby geworden voor me.opeens schiet ik uit.kreeg met 10 weken al vragen.ondanks dat ik me truien aan had.maar 1 of ander manier zagen ze het toch.
hup een broek gehaald opeens paste ik geen 1 meer.week later maar weer even naar de prenatal weer een broek en shirt gekocht.ben nog nooit zo dik geweest bij die andere 2.ben nu 12 weken en het is duidelijk te zien.dit te vergelijken met 20 weken bij de vorige.wordt straks een walrus denk ik.
wij willen het wel weten.heb het bij alle 2 geweten.
nu gaan we weten schuiven binnenshuis.en me dochter heel knal roze gordijnen en bij me zoontje is het blauw..dus wel erg makkelijk als we weten.
dat is nog wel even geduld hebben voor we het weten,.
a.s donderdag voor het eerst naar de verloskundige met de kinderen.ben benieuwd hoe ze het vinden.me dochter kan niks meer herinneren van de vorige keer,ze was te jong.nu maakt ze alles bewust mee.
gr marjan

Hoi allemaal,

Wij willen niet weten wat het wordt,maar ik ben wel nieuwschierig.Bij de andere 2 wisten we het ook niet.Wat gaat het allemaal snel,ben alweer 15 1/2 week.Iedereen hele fijne dagen toegewenst en een gezond(ik hoop voor iedereen met baby)2010.

Groetjes Sandra.

Hey meiden,

Bobbian; hoe gaat het nu met je?
Marjan; Dus je buikje begint nu goed te groeien, fijn weer he............
Sandra; wat gaan die weken snel he, als je zwanger bent en het gaat allemaal goed!
Tess; hoe gaat het met je, al lang niets meer gehoord?
Mari; hoe gaat het met je bekken?
Mamajo; ik duim voor je dat je toch zwanger bent,wanneer moet je NOD krijgen?
Zo nu heb ik iedereen gehad volgens mij............
We zitten nu denk ik in de klusweek, ik weet niet waar ik aan toe ben, dus we klussen maar wat raak whahaha en we zien wel wat er van komt .
We zijn al blij met deze extra ronde, hadden we niet verwacht..............
Valt me op dat er nog maar weinig word geschreven, Jammer.............. ik moet zeggen dat ik hierdoor ook minder reageer.
Heeft iedereen fijne dagen gehad?

Groettjes Janneke

Terug
Bovenaan