Nieuwe mama's voor derde kindje, deel5

Inderdaad wordt er minder gereageerd, maar ja drukke tijden met kerst en oud en nieuw. Zelf ben ik afwachting van mijn NOD. Hij kan morgen, maar ook later komen, dus ik wacht wel af. Vorige week maandag leek het qua slijm, dat ik mijn eisprong had, maar dan was dat wel heel laat. Gelijk gekeken of ik dan niet een te korte luteale fase zou hebben (deze kreet op het forum geleerd, whaha, ). Ik vond het deze keer wel snel gaan, denk ook wel door de feestdagen. Ga in ieder geval niet te snel testen, aangezien ik het dus niet weet en verder ook geen klachten heb.
Gisteren gingen we de zolder op ruimen, kwam ik onze poppetjes van de bruidstaart tegen. Altijd grappig, maar het leuke was dat er onder die poppetjes 2 baby poppetjes zaten, in het rose ! En wij hebben dus nu 2 meiden...
Dus ik zei al tegen mijn man, we kunnen wel ophouden met klussen, want een derde zit er kennelijk niet in, ha, ha.
Ik hoop echter dat het ons toch nog een keer gegund wordt.
Van een hoogzwangere vriendin heb ik nog 2 zw.testen gekregen, dus ik hoop dat ik die binnenkort mag gaan gebruiken met een dikke + !

Janneke ik hoop dat het klussen nu een positief resultaat op gaat leveren!
En de rest ... fijne oud en nieuw!

Groetjes mamjo

He mamajo spannend ik duim voor je dat je snel een positieve test in je handen hebt.
Janneke een extra ronde, dat is positief, inderdaad gewoon veel klussen en ook voor jou duim ik dat het snel raak is.
Hier gaat alles goed, wel beginnen mijn bekken nu op te spelen en die irritante spatader op een intieme plek (blehhh) is ook weer te voorschijn gekomen.
Maar verder gaat het goed, vrijdag alweer 23 weken.
Ik ben in afwachting van het kindje van mijn broertje want die verwacht ik binnen 3 weken.
De 3 ligt in stuit en zal met een keizersnee gehaald en ze is uitgerekend 25 januari, dus ik verwacht dat ze 2 weken van te voren het kindje zullen halen.
Hun weten niet wat het wordt, dus ik ben zo benieuwd.
Ik denk dat hun een meisje krijgen ( waar is zo stiekem op gehoopt had haha)
Maar goed ik laat het wel weten als het geboren is.
Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat.
Fijn uiteinde toegewenst en dat 2010 maar een goed bevaljaar mag zijn voor iedereen!!!!!

HIer nog niets in aantocht, pff.. Toch weer spannend hoor en gelijk ook alweer die gedachtens.. Van stel dat het nu wel raak is, waar beginnen we aan, ik vind het nu al druk met vooral de jongste. Maar aan de andere kant overheerst het gevoel het nog een keer te willen mee maken. Het lijkt mij ook gewoon heel gezellig met zijn vijfen. Ik ben erg benieuwd..
Wil ook eigenlijk geen hoop hebben, telkens toch weer die teleurstelling, misschien daarom wel dat ik me er nog niet zo op kan verheugen. Eerst maar zien dan geloven..
Spannend Bobbian, wel leuk dat je weer (?) tante gaat worden. Dat gaat bij ons helaas niet meer gebeuren. Mijn schoonzus is zeker klaar en mijn eigen zussen ook. Ook begint het bij ons in de vriendengroep qua zwangeren nu uit te dunnen (leuke woordspeling, ha, ha).

Morgen gaat ik voor mijn hele fam, zo'n 22 personen bij elkaar, oliebollen bakken. Maar ze zijn dan ook wel erg lekker.
Fijne jaar wisseling!

Gr. mamajo

He mamajo,

Ik wordt voor het eerst tante van mijn broertje, hij scheelt bijna 13 jaar met hem en hij is dus opas 23 jaar maar z'n vriendin is 26 jaar dus die was er al aan toe, zo wie zo is hij geweldig met kinderen dus dat komt zeker goed,
Zoals ik het begrepen heb wordt de baby waarschijnlijk 14 januari gehaald

Allemaal de beste wensen. Helaas ben ik op de laatste dag van het jaar ongesteld geworden, baal, baal. Maar ja.. dat zullen jullie wel begrijpen. We hopen maar gewoon op de volgende ronde, meer kan ik niet doen, maar frusterend is het wel. Janneke misschien heb jij meer geluk.
En voor jou Bobiaan, spannend!
Fijn weekend allemaal
Gr. mamajo.

gelukkig nieuwjaar allemaal.
Met goede zwangerschappen en bevallingen voor iedereen.
Jammer mamajo,maar laar de moet niet zakken 2010 word vast voor ons allemaal een goed jaar.

Liefs Sandra.

Eh.. staat ie er nu wel of niet op..
Weer het hele verhaal nog maar een keer optikken, grr.
Ik probeer de moed niet te laten zakken, maar het valt mij al zwaarder om het te kunnen voor te stellen dat het straks toch een keer zover is. Toch probeer ik het niet al te somber in zien, aangezien het al 3 x gelukt is, maar had niet verwacht dat het nu best langer duurt dan bij die andere. Daar was ik binnen het half jaar zwanger. Ben wel wat ouder, maar toch.. Ik was er toen ook veel meer mee bezig, en dacht dat het bij ons echt niet meer zou lukken. En nu heb ik dat niet. Misschien moet ik het maar weer somber inzien, wie weet helpt dat, ha, ha.
Ik hoop dat ik deze maand positief mag testen op de verjaardag van mijn man, maar al voordat ik daar aan denk word ik alweer ongesteld..
En Bobiaan, al tante?
Hoe staat het met de rest?
gr. mamajo

Ik ga niet weer voor de derde keer mijn verhaal optikken, forum doet weer raar. Maar hoe gaat het met de rest? Al tante bobiaan.
Gr. mamajo

Terug
Bovenaan