A
Anoniem
Guest
Inderdaad wordt er minder gereageerd, maar ja drukke tijden met kerst en oud en nieuw. Zelf ben ik afwachting van mijn NOD. Hij kan morgen, maar ook later komen, dus ik wacht wel af. Vorige week maandag leek het qua slijm, dat ik mijn eisprong had, maar dan was dat wel heel laat. Gelijk gekeken of ik dan niet een te korte luteale fase zou hebben (deze kreet op het forum geleerd, whaha, ). Ik vond het deze keer wel snel gaan, denk ook wel door de feestdagen. Ga in ieder geval niet te snel testen, aangezien ik het dus niet weet en verder ook geen klachten heb.
Gisteren gingen we de zolder op ruimen, kwam ik onze poppetjes van de bruidstaart tegen. Altijd grappig, maar het leuke was dat er onder die poppetjes 2 baby poppetjes zaten, in het rose ! En wij hebben dus nu 2 meiden...
Dus ik zei al tegen mijn man, we kunnen wel ophouden met klussen, want een derde zit er kennelijk niet in, ha, ha.
Ik hoop echter dat het ons toch nog een keer gegund wordt.
Van een hoogzwangere vriendin heb ik nog 2 zw.testen gekregen, dus ik hoop dat ik die binnenkort mag gaan gebruiken met een dikke + !
Janneke ik hoop dat het klussen nu een positief resultaat op gaat leveren!
En de rest ... fijne oud en nieuw!
Groetjes mamjo
Gisteren gingen we de zolder op ruimen, kwam ik onze poppetjes van de bruidstaart tegen. Altijd grappig, maar het leuke was dat er onder die poppetjes 2 baby poppetjes zaten, in het rose ! En wij hebben dus nu 2 meiden...
Dus ik zei al tegen mijn man, we kunnen wel ophouden met klussen, want een derde zit er kennelijk niet in, ha, ha.
Ik hoop echter dat het ons toch nog een keer gegund wordt.
Van een hoogzwangere vriendin heb ik nog 2 zw.testen gekregen, dus ik hoop dat ik die binnenkort mag gaan gebruiken met een dikke + !
Janneke ik hoop dat het klussen nu een positief resultaat op gaat leveren!
En de rest ... fijne oud en nieuw!
Groetjes mamjo