Nieuwe mama's voor derde kindje

Nou op zich kan ik hierop geen antwoord geven omdat mijn eerste zoon al overleden was toen nr 2 kwam.
Maar wel vond ik het veel gemakkelijker gaan bij nr 2 omdat je natuurlijk al precies weet hoe alles gaat.
Bij de eerste dacht je echt jeetje waar blijft de tijd en ben ik nou nog niet gedoucht haha.
Bij nummer 2 ging het allemaal veel geleidelijker en wist precies wat je moest doen, dus liep de dag gelijk al weer goed.

nou mari vertel we zijn wel benieuwd.

tess: idd je wordt makkelijk bij een 2de je gaat niet zo nodig dingen uit proberen.huishouden ook stuk makkelijker in geworden.zo niet dan heb ik geen leven meer.ook omdat ik me werk heb.moet wel makkelijker worden.eet je niet ook goed,bij de 1ste werd ik helemaal dol,zo dol ervan dat ik geen eten meer moest,haha kan er nu om lachen.heel veel voedingen uit geprobeerd omdat het een huil baby was.als je terug kijk.maar ja het is je eerst,moet je juist dingen leren.en idd heb ervan geleerd.
wanneer is jullie nod dag???? ik moet nog 5 dagen wachten.tenzij ik het weekend weer eens migraine krijg wordt het al duidelijk.
ben nu wel erg benieuwd of ik zwanger op vakantie ga,anders is het klusdagen in de vakantie.ook leuk.
hoe oud zijn jullie kids??? die van mij 5 en 3 jaar
gr marjan

Hey,

Onze kinderen zijn 2 en 7 maanden, zit 19 maanden tussen..........Ben benieuwd of het klussen bij ons resultaat heeft gehad! Zou het wel echt helemaal te gek vinden; al in de 2e ronde aantellen.......................Ik moet zeggen dat ik de overgang mee vond vallen, mensen hadden me gewaarschuwd dat het allemaal zo zwaar zou worden, maar het valt me reuze mee, ik denk dat we anders ook nog niet voor een derde waren gegaan, ik denk zelfs dat we er al eerder voor waren gegaan, als ik niet zowiezo zes maanden rust moest hebben van de gyn.
Hoe gaan jullie dat dadelijk doen mbt ruimte, 1 van de kinderen rijgt er dadelijk dus eentje bij op de slaapkamer, omda we eenmaal niet meer ruimte hebben.

Groetjes Janneke

Hoi allemaal,

Wat een beauwd weer hè.

Ik weet nog niet wanneer mijn NOD is, dat hangt af van wanneer mijn eisprong is. Ben erg onregelmatig, dus vandaar.
Bij ons zal er straks één naar zolder gaan. We zijn heel benieuwd hoe dat zal gaan. Hoop niet dat hij zich buiten gesloten gaat voelen.
Onze kinderen zijn bijna 2,5 en net 1. Op dit moment vind ik het wel pittig, de oudste kan erg dwars zijn en de jongste kan geen 2 tellen zonder mij. Ben ook weer erg blij dat ze nu in bed liggen. Zal straks wel weer beter gaan. Ik blijf gewoon roepen: het is een fase! Toch voel ik dat ons gezin nog niet compleet is...!
Vlak na de eerste kriebelde het bijna meteen weer, maar ik wilde per se een half jaar wachten om m'n lijf een beetje te laten herstellen. Na de tweede duurde het eventjes en is het pas geleden pas gaan kriebelen...
En nu.... kan ik niet wachten tot ik weer zwanger ben! Heerlijk hè, dat ongeduld! Hahahaha

Groetjes!
Tess

Oh ja, Janneke, twee op één kamer kan toch prima! Ze wennen er snel genoeg aan denk ik. Legio kinderen delen een kamer... Het lijkt me ook wel heel gezellig voor de kinderen....

Hey Mari,

YOEHOE DE EERSTE ZWANGERE ONDER ONS!!
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!
Wel hier blijven schrijven he..........

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan