nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

Hoi meiden,

Mamajo en Janneke, wat ontzettend balen dat het niet goed gegaan is! Ik zat alle berichtjes even te scannen en zat al te springen op mijn stoel van enthousiasme, maar helaas! Knap dat jullie, ondanks het balen en verdriet, zo goed verder weten te gaan, respect! Ik hoop meer dan ooit dat het gauw mag gaan gebeuren voor jullie!

Hier gaat het op zich erg goed. We zijn inmiddels al tijden bezig met het nodige aan grotere en kleinere klussen in huis - diverse mini-verbouwinkjes eigenlijk. Ik heb wekenlang best wel veel energie gehad, maar kan nu toch erg goed merken dat ik al 35 weken ben, dus lig ik regelmatig voor pampus op de bank of soms ronduit met m'n hoofd op tafel hahaha. Nou ja, druk dus en moe, maar niets te klagen! Volgende week weer terug naar de gyn. (Ben daar begonnnen wegens uitblijven eisprong en omdat ik de laatste keer een keizersnee heb gehad. Toen maandenlang naar de vk en nu dus weer terug naar de gyn vanwege die keizersnee.) Ik kijk heel erg uit naar de echo - wil m'n kindje zien en wil eigenlijk nog even een keer extra naar het geslacht kijken. Bij de 20 wk echo zag de gyn een meisje, maar er is altijd een kleine kans dat het toch anders blijkt te zijn. Het maakt me niet zoveel uit, maar ik ben nieuwsgierig! En we hebben ook nog geen jongensnaam trouwens...hahaha.

Bobbian, ik kan me voorstellen dat je erg naar de 21e uitkijkt. Waarom word je overigens al gestript? Misschien heb je het wel al eens verteld maar heb ik dat gemist of is het me ontschoten. In ieder geval alvast heel veel succes - ik duim voor je! En daarna veel plezier!

Janneke, sterkte voor je man!

Alle anderen: succes!

Liefs,
Tess

Hoi Tess,

Zo wie zo wil ik graag voor de uitgerekende datum bevallen zijn omdat onze tweede zoon 22 mei 2 jaar wordt en onze eerste zoon is natuurlijk maar 2 jaar geworden en ik voel aan mijzelf dat ik de verjaardag erg belangrijk vind dus ik wil dan weer helemaal op de been zijn.
Ook is er tijdens de laatste echo met 36 geconstateerd dat ik krap vruchtwater heb, dus de verloskundige heeft nu ook gezegd dat ze mij niet over tijd wil laten lopen dus dat ze dan toch voor die tijd even een gyn wil raadplegen en een echo wil laten maken om te zien of het echt te krap of te weinig is.

Hoi Tess,

Zo wie zo wil ik graag voor de uitgerekende datum bevallen zijn omdat onze tweede zoon 22 mei 2 jaar wordt en onze eerste zoon is natuurlijk maar 2 jaar geworden en ik voel aan mijzelf dat ik de verjaardag erg belangrijk vind dus ik wil dan weer helemaal op de been zijn.
Ook is er tijdens de laatste echo met 36 geconstateerd dat ik krap vruchtwater heb, dus de verloskundige heeft nu ook gezegd dat ze mij niet over tijd wil laten lopen dus dat ze dan toch voor die tijd even een gyn wil raadplegen en een echo wil laten maken om te zien of het echt te krap of te weinig is.

HOi Tess,
Jee, alweer 35 weken, wat is dat hard gegaan. Heerlijk het einde is in zicht, nog eventjes. NU ben ik alleen kwijt wat je ook al weer had??
Hier hebben we een druk weekend gehad, met het ingraven van een trampoline. De kids vinden het he-le-maal geweldig. En nu met dit mooie weer...
Ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld wordt, hopelijk zit het weer gauw op de rit, het is inmiddels alweer 4 weken geleden. Time flies..

Werkse morgen allemaal weer en Janneke sterkte met je man.

Toi, toi, toi Bobbiaan... !

Gr. José

Bobbiaan,

heel veel succes vanmiddag ik hoop voor je dat het werkt en dat de kleine er snel mag zijn.

Daarna is tess en dan ik.Ik ben nu 32 weken en ben echt aan het aftellen.De babykamer is bijna af en alles schoon en gestreken in de kast.Ik kan alleen zo weinig door de bekkeninstabiliteit erg vervelend,maar ja het mooie weer maakt weer een hoop goed.

Groetjes Sandra.

Bobbiaan,

heel veel succes vanmiddag ik hoop voor je dat het werkt en dat de kleine er snel mag zijn.

Daarna is tess en dan ik.Ik ben nu 32 weken en ben echt aan het aftellen.De babykamer is bijna af en alles schoon en gestreken in de kast.Ik kan alleen zo weinig door de bekkeninstabiliteit erg vervelend,maar ja het mooie weer maakt weer een hoop goed.

Groetjes Sandra.

En bobbian, merk je al wat? Ik ben benieuwd hoor.
Hier ben ik 4,5 week na de miskraam weer ongesteld geworden. Heel netjes dus. Klinkt raar of niet, maar ben blij dat alles dus weer werkt en we er weer voor kunnen gaan.
Gisteren had ik wel even een dipje. Ik las weer even bij de mamaclub van okt 2010 (waar ik dus zat) en las dat er 1 alweer 17 weken was. Toen had ik zo iets van, tja dat zou ik ook zijn geweest..
Waar ik het meeste mee zat is dat ik het gewoon helemaal niet leuk vind om weer die zwanger worden gedoe in te moeten. Het lukt helaas bij ons niet heel, heel snel. Ook weer niet lang. Ik was aldoor binnen 7 maanden zwanger en toen na de eerste miskraam was ik binnen 4 maanden zwanger. Uiteraard hoop ik dat ik dat nu weer ben of sneller, maar ik heb bijna geen hoop meer. Durf bijna niet meer erover te dromen, snap je..?
En als ik dan weer zwanger ben, heb ik weer die 12 weken die bij mij ook nooit leuk zijn, bloedverlies kans op miskraam. Dus ja toen ik las dat die alweer 17 weken was, dacht ik echt van oo... dan had ik die periode heerlijk achter mij kunnen laten. Kortom, het was even spuien bij mij mijn man die dat helemaal niet erg vond en vroeg waarom zou het niet allemaal wel mooi mogen gaan. Tja waarom niet... Omdat ik dat niet durf te hopen.
Nou ja wat zielerroede van mij, sorry voor het verhaal. Maar ja... nu ik het even geuit had, begin ik toch weer die dagdromen te krijgen van: wat nou als ik dan en dan zwanger ben, dan .. zus en zo..
Tja.. ik ben een echt vooruit denker. Ook wel eens vervelend hoor.
Hoe gaat het met jou Janneke? Herken je hier wat in?

Verder is het wel vervelend voor jou die bekkeninstabiliteit. Ik hoop dat het na de bevalling snel over mag zijn, weet je daar al wat over?

Tess, alweer 35 weken, wat gaat het hard. Sterkte allemaal en ik hoop op allemaal mooie baby's voor jullie.
Liefs José

Jose, begrijpelijk dat je even in een dipje raakt, fijn dat je je gevoel met je man kunt delen. Hopelijk mag je droom van een goede zwangerschap en een gezond kindje snel uitkomen! Ook al heb je al twee kindjes, als je zo graag nog een kindje zou willen krijgen kan dat niet snel genoeg gebeuren!

Dames die bijna mogen bevallen....veel succes en hopelijk mag het allemaal voorspoedig gaan.

Hier ook eventjes een klein dipje maar om een heel andere reden....mijn opa is afgelopen donderdag na een kort ziekbed overleden en gistermiddag was de crematie. "s Avonds zijn mijn ouders, mijn zusje en ik samen in zijn huisje geweest om wat spulletjes uit te zoeken. Dat was erg moeilijk. Zo vreemd om in zijn huisje te zijn en hij is er niet terwijl zijn klompen en pantoffels bij de deur staan en zijn jas gewoon aan de kapstok hangt. En vooral zo vreemd om zijn spulletjes uit te zoeken....Alles komt op mijn ouders neer dus voor hen is het extra moeilijk. Mijn opa was geen gemakkelijke man maar toch is het moeilijk te geloven dat hij er niet meer is. Tja, ik kon er goed mee omgaan maar toen ik zag dat mijn vader het te kwaad kreeg sprongen mij de tranen ook in de ogen. Het is zijn vader. Ik heb nu geen grootouders meer dus dat maakt het ook moeilijk. Maar het kost even tijd om het een plaatsje te geven, vooral voor mijn vader. Erg dubbel gevoel, wij hebben de wens een nieuw leventje te mogen krijgen en het leven van mijn opa is voorbij.....

Terug
Bovenaan