nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

Officiel moet ik nog 3 weken maar ik hoop dat het strippen wil doorzetten, die staat gepland voor 21 april.
Dus even duimen dat ik door het strippen die avond of de volgende dag mag gaan bevallen.

Officiel moet ik nog 3 weken maar ik hoop dat het strippen wil doorzetten, die staat gepland voor 21 april.
Dus even duimen dat ik door het strippen die avond of de volgende dag mag gaan bevallen.

Wat spannend Bobbian, wie weet heb je je beeb al snel in je armen, heerlijk hoor. Geniet toch nog even van de laatste luidjes..

Wij hebben een heerlijk weekend achter de rug. Het park was geweldig voor die meiden. Heerlijk huisje met een trampoline erbij, die ze geweldig vonden. Net weer 2 dagen gewerkt ( moest er gisteren al 4 uur uit, oef!) en nu weer lekker vrij. We krijgen morgen 2 nieuwe dakplantanen en zaterdag wordt er een gat gegraven voor een trampoline. Zullen de kids helemaal super vinden. En volgens mij hebben ze dan niets te klagen, want dan hebben ze alles, vind ik, ha, ha.
Eerdaags verwacht ik weer ongesteld te moeten worden, dat is altijd maar weer afwachten. Ik verwacht zeker niet dat ik alweer zwanger ben. Hoeft van mij ook niet, even rust in de tent en een borrel drinken met de kermis (elk nadeel heeft zijn voordeel, ha, ha).
Groetjes José

Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
Ik ben echt aan het aftellen tot volgende week.
Zo wie zo kan het natuurlijk ook gewoon uit zichzelf komen voor a.s. woensdag maar om 13.00 uur wordt ik 21 april gestript en als dat niet werkt gaat ze op vrijdag 23 april nog een keer rommelen dus ik hoop zo dat het werkt!!!

Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
Ik ben echt aan het aftellen tot volgende week.
Zo wie zo kan het natuurlijk ook gewoon uit zichzelf komen voor a.s. woensdag maar om 13.00 uur wordt ik 21 april gestript en als dat niet werkt gaat ze op vrijdag 23 april nog een keer rommelen dus ik hoop zo dat het werkt!!!

Hoi meiden,

Mamajo en Janneke, wat ontzettend balen dat het niet goed gegaan is! Ik zat alle berichtjes even te scannen en zat al te springen op mijn stoel van enthousiasme, maar helaas! Knap dat jullie, ondanks het balen en verdriet, zo goed verder weten te gaan, respect! Ik hoop meer dan ooit dat het gauw mag gaan gebeuren voor jullie!

Hier gaat het op zich erg goed. We zijn inmiddels al tijden bezig met het nodige aan grotere en kleinere klussen in huis - diverse mini-verbouwinkjes eigenlijk. Ik heb wekenlang best wel veel energie gehad, maar kan nu toch erg goed merken dat ik al 35 weken ben, dus lig ik regelmatig voor pampus op de bank of soms ronduit met m'n hoofd op tafel hahaha. Nou ja, druk dus en moe, maar niets te klagen! Volgende week weer terug naar de gyn. (Ben daar begonnnen wegens uitblijven eisprong en omdat ik de laatste keer een keizersnee heb gehad. Toen maandenlang naar de vk en nu dus weer terug naar de gyn vanwege die keizersnee.) Ik kijk heel erg uit naar de echo - wil m'n kindje zien en wil eigenlijk nog even een keer extra naar het geslacht kijken. Bij de 20 wk echo zag de gyn een meisje, maar er is altijd een kleine kans dat het toch anders blijkt te zijn. Het maakt me niet zoveel uit, maar ik ben nieuwsgierig! En we hebben ook nog geen jongensnaam trouwens...hahaha.

Bobbian, ik kan me voorstellen dat je erg naar de 21e uitkijkt. Waarom word je overigens al gestript? Misschien heb je het wel al eens verteld maar heb ik dat gemist of is het me ontschoten. In ieder geval alvast heel veel succes - ik duim voor je! En daarna veel plezier!

Janneke, sterkte voor je man!

Alle anderen: succes!

Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan