nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

mamajo heel veel sterkte ik hoop dat je het een plekje kan geven en dat het vanzelf los komt,anders moet je ook nog gecuriteerd worden en daar zit je nu helemaal niet op te wachten.Ik leef met je mee.

Jannetje jij van harte,als je dan net zon vervelend bericht hebt gehoord is het wel dubbel ja en het blijft spannend.Geniet ervan.

ik weet niet of ik al verteld had dat ik ben gestopt met werken.Ik heb te veel pijn aan mijn bekken en heb ook nog eens veel last van harde buiken.Het is erg moeilijk te acepteren dat je niets kan,maarja nog ongeveer 12 weken en dan zijn we er als het goed is van af(de pijn)

Hoe is het met de rest?
Er was toch iemand die bijna uitgerekend was(ik weet het allemaal niet meer)?

Groetjes Sandra.

mamajo heel veel sterkte ik hoop dat je het een plekje kan geven en dat het vanzelf los komt,anders moet je ook nog gecuriteerd worden en daar zit je nu helemaal niet op te wachten.Ik leef met je mee.

Jannetje jij van harte,als je dan net zon vervelend bericht hebt gehoord is het wel dubbel ja en het blijft spannend.Geniet ervan.

ik weet niet of ik al verteld had dat ik ben gestopt met werken.Ik heb te veel pijn aan mijn bekken en heb ook nog eens veel last van harde buiken.Het is erg moeilijk te acepteren dat je niets kan,maarja nog ongeveer 12 weken en dan zijn we er als het goed is van af(de pijn)

Hoe is het met de rest?
Er was toch iemand die bijna uitgerekend was(ik weet het allemaal niet meer)?

Groetjes Sandra.

Mamajo, wat ontzettend verdrietig...sterkte.

Jannetje, gelukkig ook nog goed nieuws, gefeliciteerd.

Bobbian beterschap met je zoontje.

Sandra wat vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken en harde buiken. Tja dat is toch vaak een teken dat je het echt rustig aan moet doen. Volhouden meid...

Hier alles rustig, zit op dag 29 van mijn cyclus en dus afwachten maar. Ga er maar weer van uit dat het een langere cyclus is dus wacht maar rustig af of ik ongesteld wordt of niet. Wellicht ga ik dan vlak voor pasen maar eens testen als ik dan tenminste niet ongesteld ben geworden in de tussentijd. Ik hoop dat het me lukt zo lang te wachten....

Mamajo, wat ontzettend verdrietig...sterkte.

Jannetje, gelukkig ook nog goed nieuws, gefeliciteerd.

Bobbian beterschap met je zoontje.

Sandra wat vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken en harde buiken. Tja dat is toch vaak een teken dat je het echt rustig aan moet doen. Volhouden meid...

Hier alles rustig, zit op dag 29 van mijn cyclus en dus afwachten maar. Ga er maar weer van uit dat het een langere cyclus is dus wacht maar rustig af of ik ongesteld wordt of niet. Wellicht ga ik dan vlak voor pasen maar eens testen als ik dan tenminste niet ongesteld ben geworden in de tussentijd. Ik hoop dat het me lukt zo lang te wachten....

en weer twee keer, wat irritant zeg, daar had ik in het begin toch echt nooit last van. Wordt er nou niks aan gedaan? Heb het wel gemeld bij de redactie

en weer twee keer, wat irritant zeg, daar had ik in het begin toch echt nooit last van. Wordt er nou niks aan gedaan? Heb het wel gemeld bij de redactie

Janneke wat ontzettend fijn voor jullie. Gefeliciteerd en geniet ervan.
Hier gaat alles op zich wel goed. Heb wel bloedverlies en buikkrampjes, maar het zet tot nu toe nog niet door. Wacht wel af.
Wel ben ik er op zich wel rustig onder, dankzij de goede uitleg die we tijdens de echo hadden gekregen. Ik weet nog niet wat we met de toekomst willen of we het nog een keer proberen, maar anders hoop ik uiteraard dat het weer snel raak zal zijn. Maar ja.. ondertussen weet ik als geen ander dat dat helaas niet te plannen valt.
Fijn weekend.
gr. mamajo

Het vanmiddag gelukkig zelf spontaan gekomen en het viel mij mee. Ik had wat last van mijn buik en hup daar was het. Verl.k heeft het bekeken en zag dat het compleet was.
Kunnen we het afsluiten en weer verder gaan.
gr. mamajo

Terug
Bovenaan