nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

Hey meiden,

mamajo, lief dat je aan me denkt, hier gaat het ook wel weer, we zijn gelukkig ook nuchter genoeg dat we heel goed beseffen dat het dan echt niet goed is met het kindje. Maar het is wel verrekte zuur dat dit onze vierde miskraam al is en elke keer in de vijfde week!
Ook is het behoorlijk zuur dat ik anders komende maand was uitgerekend van onze tweeling maar ja het is niet anders............
We zijn gelukkig gezegend met twee gezonde kinderen en we hopen dat er nog een derde bij mag komen, we zullen zien!
Jammer Linda, op naar de volgende ronde!
Jullie ook allemaal een fijn weekend!

Groetjes

Hey meiden,

mamajo, lief dat je aan me denkt, hier gaat het ook wel weer, we zijn gelukkig ook nuchter genoeg dat we heel goed beseffen dat het dan echt niet goed is met het kindje. Maar het is wel verrekte zuur dat dit onze vierde miskraam al is en elke keer in de vijfde week!
Ook is het behoorlijk zuur dat ik anders komende maand was uitgerekend van onze tweeling maar ja het is niet anders............
We zijn gelukkig gezegend met twee gezonde kinderen en we hopen dat er nog een derde bij mag komen, we zullen zien!
Jammer Linda, op naar de volgende ronde!
Jullie ook allemaal een fijn weekend!

Groetjes

Hoi Janneke
misschien heb ik het niet eerder gelezen, maar dat je nu al de 4e miskraam hebt gehad.. Dat is niet niks?! Ik vond mezelf al veel met twee... dat vond ik al dubbel pech, maar zo zie je maar weer..
Heb je de miskramen allemaal gehad na de komst van jullie 2 kinderen, of er tussendoor?
Zouden jullie eventueel een gesprek willen, waarom het aldoor in de 5e week verkeerd gaat, het is wel erg toevallig. Bij ons was het dan tot 2x aan toe rond d 9 weken, maar ja dan moet de placenta het over nemen, altijd kritiek puntje natuurlijk. Nou ja.. uiteindelijk maakt het niet uit, want de uitkomst is het zelfde... Geen voldragen zw.schap.
Heel veel sterkte de komende tijd en het zeker vervelend dat het nu rond de uitgerekende datum is van jullie tweeling.
Liefds José

Nou dames mijn ongie is niet doorgebroken...vrijdag wat bloedverlies dus dacht ik dat ik ongesteld was geworden. Maar het is bij dat beetje gebleven.....Mijn cyclus zal nog wel overhoop liggen dus moet maar weer afwachten wat er gebeurd......

Nou dames mijn ongie is niet doorgebroken...vrijdag wat bloedverlies dus dacht ik dat ik ongesteld was geworden. Maar het is bij dat beetje gebleven.....Mijn cyclus zal nog wel overhoop liggen dus moet maar weer afwachten wat er gebeurd......

Nou Linda toch wel een beetje spannend, toch niet stiekem een testje er tegenaan gooien????

Nou Linda toch wel een beetje spannend, toch niet stiekem een testje er tegenaan gooien????

Had ik inderdaad al gedaan want je weet maar nooit! Maar negatief. Vanmorgen weer wat licht bloedverlies dus ik wacht maar gewoon af, het zal vanzelf wel gaan doorzetten het is nog maar de tweede cyclus na het stoppen met de pil dus grote kans dat de boel nog niet helemaal op orde is!

Terug
Bovenaan