nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

hoi,
linda: dit is echt een hork.die testen die hij deed was voor iemand met een hernia.gewoon wonder dat ik er goed op reageerde...duh.
nou ben benieuwd,heb vandaag moeite met lopen.
wacht het even af.ga ik therapeutisch werken en dan na een uur stop je ermee zei de fysio.
ik ben nu precies 26 weken.heb nog zo 14 weken te gaan.

janneke: NEE he.balen zeg.sterkte.

gr marjan

Ach Janneke, wat verdrietig voor jullie......eerst zo blij en nu zo verdrietig. Sterkte meid....

Ach Janneke, wat verdrietig voor jullie......eerst zo blij en nu zo verdrietig. Sterkte meid....

Nou ja.. wat erg voor jullie.. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd..
Liefs Mamajo

Jannetje en Mamajo hoe gaat het met jullie?

Ik ben vandaag ongi geworden, dus op naar ronde 3 voor onze nummer 3!! Wel een redelijk normale cycluslengte deze keer, 35 dagen ipv 45 dagen! Dat is dan in elk geval al weer 10 dagen korter......

Hé meiden,
Nou een week verder en het gaat op zich wel goed. We kijken er evengoed met een positief gevoel op terug. Het is allemaal goed verlopen en we weten dat het kindje echt niet goed was. Desondanks blijft het jammer dat het zo gelopen. Ook nu ik net heb gehoord dat mijn nicht ongeveer gelijk zou lopen met mij.. Het is niet anders.
Ik ben even goed vol goede moed voor een nieuwe zw.schap. Ik hoop dat ik dan net zo snel zwanger mag worden als toen na de 1e mk. Toen was ik na 4 maanden weer zwanger. Zou mooi wezen een maart/april kindje. Maar ach.. we kunnnen niet meer doen dan afwachten.
Janneke sterkte en ik hoop dat je het al een klein beejte een plekje kan geven
Linda jammer, maar fijn dat de cyclus elke keer korter wordt.
Fijn weekend en groetjes José

Terug
Bovenaan