nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

'gelukkig' maar mamajo, hoef je tenminste geen curettage te ondergaan. Meid ontzettend veel sterkte.

'gelukkig' maar mamajo, hoef je tenminste geen curettage te ondergaan. Meid ontzettend veel sterkte.

He mamajo, balen zeg, veel sterkte toegewenst.
Wel fijn dat het uit zich zelf nu gekomen is.
Janneke gefeliciteerd met je zwangerschap, lang gewacht en de ovulatietesten hebben het goed gedaan!!! SUPER!!!!
Linda ik duim voor je dat je snel mag volgen.
Sandra neem je rust met je bekken, nog even die lange 12 weken volhouden.
Ik moet nog 5,5 week, ik ben wel aan het aftellen maar omdat onze zoon ziek is kom ik aan weinig toe en ik moet eigelijk nog zoveel doen voor dat de baby komt.

hoi meiden,
eindelijk topic terug gevonden.ik was jullie kwijt.
mamajo: balen zeg,dacht nog,eindelijk is het bij jullie nu ook eens raak.sterkte..
bobbian: het schiet al aardig op,lekker al aan het aftellen.ik vind het toch wel snel gaan.
janneke: eindelijk een positieve test,gefeliciteerd.hoop dat je niet beroerd gaat worden.er doorheen fiets.

ik ben nu al 4 weken thuis.flinke hoofdpijnen,duizelig,dat gaat nu goed.me bekken ging steeds meer opspelen.
hoop gezeik,mijn verloskundige heeft stop erop gezet,en nu zit de arbo arts te piepen dat het allemaal wel meevalt die wilde me weer aan het werk hebben,in de zorg!!! en nu heeft ie over therapeutisch werken.die verloskundige kent mij van de vorige praktijk,die weet dus dat ik extreme bekkeninstabiliteit heb gehad,zij is nu zelf met verlof.balen,deze kent dus mij achter grond ook niet,ziet ook niet in waarom ik niet paar uurtjes ga werken,geen zorg.kantoor werk,dat is dus heel weinig,dat betekend dat ik verplicht 2x per week bakkie mag gaan doen op me werk.
erg leuk,maar verplicht,zonde van je tijd zeg.
moet morgen weer naar de fysio,zal horen wat zei zegt,denk dat ze erg boos gaat worden.ze wilde niet eens meer dat ik ging werken.
wachten het wel af,heb hem af kunnen schepen tot 30 maart. volgens die vent zit alles tussen me oren!!!!

gr marjan

@ Marjan..Nou ja zeg.....wat een hork die arbo arts zeg. Ik werk zelf in de zorg en weet hoe zwaar dat soms kan zijn. Als je al last hebt van je bekken en de vorige zwangerschap extreem veel last hebt gehad dan moet je nu toch extra voorzichtg zijn. Kan je fysiotherapeut geen contact opnemen met de arbo arts en de ernst van je klachten uitleggen? Kun je geen vervangend werk doen? een collega van ons heeft tijdelijk bij de receptie gewerkt omdat ze de zorg niet meer kon doen door haar zwangerschap. Hopelijk kun je er uit komen want dit is absoluut niet plezierig. Hoe lang moet je nog voor je met verlof zou mogen? Succes!

@ Marjan..Nou ja zeg.....wat een hork die arbo arts zeg. Ik werk zelf in de zorg en weet hoe zwaar dat soms kan zijn. Als je al last hebt van je bekken en de vorige zwangerschap extreem veel last hebt gehad dan moet je nu toch extra voorzichtg zijn. Kan je fysiotherapeut geen contact opnemen met de arbo arts en de ernst van je klachten uitleggen? Kun je geen vervangend werk doen? een collega van ons heeft tijdelijk bij de receptie gewerkt omdat ze de zorg niet meer kon doen door haar zwangerschap. Hopelijk kun je er uit komen want dit is absoluut niet plezierig. Hoe lang moet je nog voor je met verlof zou mogen? Succes!

Hey meiden,

Ook hier is het mis.........ben zondagavond beginnen te vloeien, en gisteren is het waarschijnlijk afgekomen.
Volgende week nog op controle bij de ha en dan word er ook nog bloedgeprikt voor de hcg waarde.
Ben zo verdrietig...........

Hey meiden,

Ook hier is het mis.........ben zondagavond beginnen te vloeien, en gisteren is het waarschijnlijk afgekomen.
Volgende week nog op controle bij de ha en dan word er ook nog bloedgeprikt voor de hcg waarde.
Ben zo verdrietig...........

Terug
Bovenaan