Nieuwe PCOS'ers

Hoi dames

ik kon niet wachten en ik heb een test gedaan die is licht positief ik ben nog niet zeker er van dat het raak is, ik gewoon verder wachten tot maandag en dan bloed laten trekken en dan weet ik het als het raak is of niet maar wel de eerste keer na 2 jaar proberen dat een test licht positief aangeeft ik weet dat het natuurlijk nog vroeg is maar ik was nieuschierig :) nog 3 dagen het is aan het afkorten.

groetjes iedereen
 
Ik mag aansluiten bij Saar en Annemarie geloof ik. Na de vage test van de action 2 dagen geleden. Heb ik vanochtend een kruidvat test gedaan. Hier was duidelijk een streep op te zien, maar zeker niet zo duidelijk als de controlestreep. Dus ben om een clearblue digitale test gegaan en die heb ik net gedaan. Hier kwam zwanger 1-2 weken op in beeld.
Ik kan het gewoon nog niet geloven! Of ik durf het niet te geloven. Ben zo bang dat het alsnog fout gaat.
Ik heb alleen gevoelige borsten, verder niks..

@AEA: Hopelijk mag jij je over een week ook bij ons aansluiten.. laten we deze positieve vibe proberen voort te zetten! :)

@anna311: Misschien is de operatie wel niet meer nodig. Ik zou na deze keer ook nog 1 kans krijgen en dan zouden ze ook verder onderzoek gaan doen. Dat vond ik ook best wel spannend. Hoe voel je je?

@dokterJEN: Wat goed dat je jezelf er meer in wilt verdiepen. Soms lijkt het in het ziekenhuis wel lopende band werk vind ik zelf.

@Maria Leidy: Lastig he om rustig te blijven. Dit probeerde ik ook elke keer maar hoe kan je er nu niet mee bezig zijn als je dagelijks medicijnen moet gebruiken? Als ik het goed lees heb je waarschijnlijk een eisprong gehad? Wanneer zou je mogen testen?

@mama34: Wat zou het leuk zijn als jij ook positief nieuws hebt maandag. Ik ga voor je duimen!

Nu nog een algemene vraag.. Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet gaan doen na deze positieve test. Moet ik maandag gewoon het ziekenhuis bellen? Moet ik zelf op zoek gaan naar een verloskundige?
@Saar en Annemarie: Hoe hebben jullie dit gedaan en wanneer is dan ongeveer je eerste echo?

Jeetje.. ik durf het echt niet te geloven!

 
Kel90 jeeeee gefeliciteerd meis!!

Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld en 9 november eerste echo...verloskundige is ook geregeld die doen 3 november een echo dus ben benieuwd hihi

Je kunt nu al alles regelen in principe heel gek ik weet dat alles nog moet landen maar kraamzorg is ook nodig dat je dat bijtijds regelt  :)

Geniet ervan!! Xxx
 
Terug
Bovenaan