Nieuwe PCOS'ers

Ook jij gefeliciteerd annemarie!

Hopelijk volgen er nog veel meer deze week. Hoeveel dagen zit je nu na je eisprong?
 
Dank je wel dames! Inmiddels een positieve digitale dus ik ga het steeds meer beseffen...

Mama34 dat is dus het gekke ik had maar een paar dingetjes, rond 3.00 in de nacht moeten plassen, totaal geen klein puistje (ik heb als ik ongesteld wordt een stuk of 2 kleine puistjes op mijn gezicht) , misselijk en het zuur, geen zere boobs (normaal wel als ik ongesteld moet worden), en kribbig. Mijn hart voel ik ook heel uitbundig kloppen daar merkte ik het ook aan.

Verder voel ik me supergoed maar ben dus vroeg wakker etc :)

Saar25 9 november echo om 8.45 ben erg benieuwd! En jij??

Kel90 ik zit vandaag 13 dagen na eisprong morgen zou mijn nod zijn maar ik teste 10 dpo al positief gek genoeg...

Ik blijf jullie volgen hoor Dames!! Komt vast allemaal goed voor jullie

Xxx
 
@saar25; ik hoop het ook zo.. voel wel vanalles in mijn buik en af en toe wat gevoelige scheutjes in mij'n borsten.. maar goed dat kan ook gewoon tussen mijn oren zitten..
 
Saar25 en annemarie34, wat een ontzettend goed nieuws!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! Een spannende tijd maar ook zeker van gaan genieten, het is jullie gegund!

Nadat ik afgelopen vrijdag voor de 5e keer terug moest voor een echo, eindelijk goed nieuws gehad: met een follikel van 30mm toch nog vanzelf een eisprong gehad! Anders had ik pregnyl gekregen, maar was dus toch niet nodig (tegen de verwachtingen in). We hebben goed geklust dus nu afwachten..

Maar maandag ook nog ander nieuws gekregen, ze willen een kijkoperatie gaan doen om te onderzoeken of m'n eileiders wel doorgankelijk zijn.. ik schrok er een beetje van, vind dat toch wel heel spannend.. heeft één van jullie dat misschien ook gehad?

Ik blijf voor iedereen duimen!
 
Nou het vorige bericht ging niet zo goed, dus nu maar de rest van het bericht..

@kel90; wat fijn dat je weer een beetje hoop hebt gekregen! Hopelijk heb je het weekend gewoon een positieve test in de hand! Wat duurt wachten lang hè? Ik maf 29 okt officieel testen, maar probeer te wachten tot 2 nov. Aangezien mijn vriend dan jarig is en ik mij geen beter cadeau kan bedenken. Hoop dat het me lukt om tot dan te wachten.

@annemarie34: wat een goed nieuws! Ook jij van harte gefeliciteerd! Hopelijk verlopen de komende weken/maanden goed. En zet je over 9 maanden een mooi kindje op de wereld! Hou je ons ook een beetje op de hoogte?

@anna311; Wat fijn dat je lichaam na lang wachten toch ook wilt meewerken. En hopelijk heeft het klussen geholpen. Wat heftig zo'n operatie. Mocht het zijn dat als het deze keer gelijk raak is, dat je uit eindelijk dan nog een operatie moet ondergaan? Succes met wachten.

Al  dit goede nieuws geeft de rest van de dames weer hoop. Succes voor iedereen
 
Ik zit vandaag op 11 dagen na de eisprong en kon het ook niet laten om een testje (goedkope van de action) te doen. Nu haat ik mezelf dat ik het gedaan heb want er was een heel lichtroze streepje te zien. Vrijdag zal ik nog een keer testen om te kijken of het veranderd.

Iemand ervaring met de action testen?
 
@Kel90; Ik heb daar geen ervaring mee. Maar wellicht op de dag van je nod meerdere testen doen dan alleen die van de action. Nog even volhouden.
 
Terug
Bovenaan