Nieuwe PCOS'ers

@annemarie thnx! Dus je krijgt en in het ziekenhuis en bij de verloskundige een echo? Ik vind het allemaal nog zo eng en niet te bevatten. Ga maandag maar eens bellen dan.
 
Dank u wel kel dank u wel annemarie

ik heb heb het gevoel van wel gelukt is wand ik hep syptonen. Maar ik ben nog voorzichtig

kel als maandag positief is voor mij ga ik naar een ziekenhuis dicht bij mij bellen voor een afspraak of via huisarts
 
<p class="MsoNormal">@anna311; Dan maar heel erg hopen dat je zwanger bent. Dan blijft je die operatie bespaard. Vindt je het ook zo moeilijk om te wachten met testen? Heb je al kwaaltjes of voel je nog niets?</p>
<p class="MsoNormal">@mama-34; Met mij gaat het goed. Moet nog tot volgende week zaterdag wachten om officieel te mogen testen. Heb op dit moment wel al 4 dagen last van hevige misselijkheid. En donderdag en vrijdag heb ik behoorlijk wat buikpijn gehad, tot nu toe valt vandaag nog mee. Merk wel dat mijn borsten iets wat gevoelig zijn.</p>
<p class="MsoNormal">Wat goed nieuws! Hopelijk geeft de bloedtest gewoon aan dat je hartstikke zwanger bent!</p>
<p class="MsoNormal">@maria leidy; Ik ken dat gevoel wel. Als je eenmaal besloten hebt om te beginnen, wil je ook dat het zo snel mogelijk goed gaat en raak is. Ondanks dat je jezelf voorgenomen hebt om rustig aan te doen. Maar het is fijn dat je nu aan de Clomid zit, zodat je cyclus hopelijk goed op gang komt. Of dat je gewoon gelijk zwanger mag zijn.</p>
<p class="MsoNormal">Ik zit op dit moment op dag 36. Dit komt omdat ik dik 3,5 week Gonal-F heb moeten spuiten, aangezien er geen follikels wilde groeien. Maar hoef gelukkig nog maar 7 dagen te wachten om een test te mogen doen. Wanneer mag jij testen? En heb je bijwerkingen van de Clomid?</p>
<p class="MsoNormal">@kel90; Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk gaan voor jou ook de komende weken en maanden goed! En zet je een mooi en gezond kindje over 8 maanden op de wereld. Samen met het ziekenhuis heb ik afgesproken dat ik zal bellen. En als ik dan zwanger ben dan komt er een afspraak voor de 7<sup>de</sup> week en anders weer een uitgangsecho voor op dag 3. Een verloskundige kan je gewoon zoeken bij jou in de buurt.</p>
<p class="MsoNormal">Ik hoop idd dat we hier de flow vast kunnen houden. Dit zijn wel allemaal erg positieve verhalen! <span style="font-family: Wingdings; mso-ascii-font-family: Calibri; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-hansi-font-family: Calibri; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-char-type: symbol; mso-symbol-font-family: Wingdings;">J</span></p>
<p class="MsoNormal">Er worden idd snel achter elkaar 2 echo’s gemaakt. Dat is dan weet het voordeel van dit traject. Maar goed dat weegt absoluut niet af tegen de ellende die de MM met zich meebrengt.</p>
<p class="MsoNormal">@saar en annemarie; Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al meer last van de zwangerschapskwaaltjes of valt het mee?</p>
<p class="MsoNormal">Succes voor iedereen!!!</p>

<p class="MsoNormal"></p>
 
Kel90 - van harte gefeliciteerd!!!!! Wat fijn!



Ik ben ook dolgelukkig, net het zkh gebeld en progesteron was 38,5 op cd20. Dat is dus in ieder geval een eisprong!! In ronde 1 clomid al veel meer dan ik durfde hopen. Ik heb van mijzelf geen cyclus. bij mijn moeder heeft het bier jaar geduurd, daar ging ik van uit. Dit geeft hoop!
 
Kel90

Ja klopt omdat ik via het ziekenhuis ben zwanger geraakt krijg ik daar 2 echo's en de verloskundige mag ik sowieso naar toe :)

 
Kel90 proficiat met je zwangerschap!!!

AEA ik heb ook last gehad van buikkrampen ik heb 4 dagen last gehad ik was aan het wenen dat het alweer niet gelukt is!

ik heb onder tussen nog twee testen gedaan en positief telkens!

morgen bloed laten trekken en weet ik het oficieel.

groetjes iedereen
 
Terug
Bovenaan