Nieuwe PCOS'ers

@AEA dankje, zeker fijn dat m'n lichaam meewerkte. Mocht ik zwanger zijn dan hoef ik de operatie inderdaad niet. Ik mag 28 okt testen dus dan lopen we best gelijk.

@kel90 spannend hoor. Ik heb geen ervaring met die testen. Hopelijk test je op je nod (ook) positief! Zo lastig hé dat wachten..
 
Kel90 ja ik heb er ervaring mee en hier is inmiddels de streep duidelijker, heb jij die early of de normale? Want die early zijn echt bullshit de streep was net zo licht als op de normale die dingen zijn erg ongevoelig hahaha

Ik zou serieus de kruidvat 2 v 5 euro gaan halen! Supertesten!!!

@Saar25 jeeee dat moet goedkomen dan met ons hihi! Heb je enig idee wat het geslacht gaat zijn? En wil je dat überhaupt weten?? Ik wil het wel graag weten :)

AEA yesss ik hou jullie op de hoogte!!

Liefss
 
Hi dames,

Hier geen PCOS of vruchtbaarheidsproblemen.

Ik ben gewoon een geïnteresseerde arts. Ik heb een poos op de gynaecologie gewerkt en gezien hoe het er daar aan toe ging. Voor fertiliteitsartsen is het routine, maar ik kan me zo voorstellen dat het voelt alsof de grond onder je voeten vandaan zakt, als je hoort dat de kans op een spontane zwangerschap heel klein is en dat je maar even moet afvallen of gewoon aan de clomid moet. Dus ik lees graag met jullie mee, omdat ik vind dat hier anders mee om moet worden gegaan. Ik hoop dat ik mijn werk beter kan doen, als ik hoor/lees hoe het voor jou is.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe op jullie reis en heel veel felicitaties voor alle dames die al zwanger zijn!
 
Hoi

kel90 het is spannend dus?nig eventjes afwachten ik denk dat we gelijk zijn met testen

AEA hoe is het met jou?

anna331 ik heb geen operatie gehad maar een onderzoek van ongeveer 20 min om te kijken als mijn eileiders doorgankelijk was en het was oke. Ik hoop dat je zwanger geraak!

ik heb vandaag last van pijn zoals saar steekjes enzo eerst was het rechts nu links ik hoop dat het innestelingspijn is ik heb schrik dat het niet gelukt is :( nog dikke 5 dagen kan ik testen!

groetjes iedereen
 
@annemarie34; Hhahahah daar denk ik voorlopig niet aan. Hoop dat deze weken snel voorbij zijn, en wij voorbij de gevaren zone zijn. Maar met de 20 weken echo wil ik uiteraard ook wel weten wat het zal worden.
 
Ha meiden,



Een hele tijd geleden dat ik gereageerd heb. Inmiddels zijn wij bezig met de eerste ronde clomid. Van mijzelf heb ik drie x per jaar menstruatie (ik gok zonder ovulatie). Nu in anderhalve maand zes kilo afgevallen (alle beetjes helpen) en gestart met 50mg.



Ik had me helemaal voorgenomen om nuchter en relaxed te blijven.. Maar man wat is dat lastig!!!! (Herkenbaar?) Ik ben nooit zo goedgelovig, en nu denk ik: help!



Ik voel vanalles sinds de dag dat ik vermoedelijk mijn eisprong gehad heb (zelfs dat weet ik niet zeker, geen tussentijdse controles hier alleen bloedprikken op progesteron). Op internet zegt de ene helft dat dat niet kan en de andere helft van wel. Maar ik ben moe, misselijk (het is het eerste wat ik denk als ik wakker word), heb pijnlijke borsten/ tepels en reageer vaker kribbig dan ik gewend ben. Het lijkt nu vandaag iets af te nemen dus ik ben heel bang dat ik me alles ingebeeld heb. Maar goed, laat het minstens een ei geweest zijn: dan ben ik alsnog heel gelukkig :) :) :)



Voor de zwangeren onder ons, voelden jullie je zwanger vóór de test? Of juist een x toen het niet raak was? Ik hoor het heel graag!!

Manlief reageert super op mijn'ik weet niet wat er met me is perikelen': hier leer je van, volgende maand weet je al weer iets beter wat bij jou hoort en wat niet. Da's weer positief!



Succes jullie allemaal. Ik merk dat ik de verhalen niet meer goed uit elkaar kan houden. Maar mijn vragen zijn wel een beetje universeel daar kan vast iedereen over meepraten :)
 
Oja @dokter Jen, wat goed dat je hier komt meelezen!!! Ik vroeg me juist af of artsen wel weten hoe erg vrouwen in de MM ermee bezig (moeten) zijn... iedere week zijn er nieuwe verplichtingen (duphaston menstruatie clomid bijwerkingen eisprong-of-niet vrijen bevruchting-of-niet, controles bloedprikken menstruatie of weer duphaston)



Echt top dat je je op deze manier inleeft en inleest! Welkom.
 
Terug
Bovenaan