Ha meiden,
Een hele tijd geleden dat ik gereageerd heb. Inmiddels zijn wij bezig met de eerste ronde clomid. Van mijzelf heb ik drie x per jaar menstruatie (ik gok zonder ovulatie). Nu in anderhalve maand zes kilo afgevallen (alle beetjes helpen) en gestart met 50mg.
Ik had me helemaal voorgenomen om nuchter en relaxed te blijven.. Maar man wat is dat lastig!!!! (Herkenbaar?) Ik ben nooit zo goedgelovig, en nu denk ik: help!
Ik voel vanalles sinds de dag dat ik vermoedelijk mijn eisprong gehad heb (zelfs dat weet ik niet zeker, geen tussentijdse controles hier alleen bloedprikken op progesteron). Op internet zegt de ene helft dat dat niet kan en de andere helft van wel. Maar ik ben moe, misselijk (het is het eerste wat ik denk als ik wakker word), heb pijnlijke borsten/ tepels en reageer vaker kribbig dan ik gewend ben. Het lijkt nu vandaag iets af te nemen dus ik ben heel bang dat ik me alles ingebeeld heb. Maar goed, laat het minstens een ei geweest zijn: dan ben ik alsnog heel gelukkig
Voor de zwangeren onder ons, voelden jullie je zwanger vóór de test? Of juist een x toen het niet raak was? Ik hoor het heel graag!!
Manlief reageert super op mijn'ik weet niet wat er met me is perikelen': hier leer je van, volgende maand weet je al weer iets beter wat bij jou hoort en wat niet. Da's weer positief!
Succes jullie allemaal. Ik merk dat ik de verhalen niet meer goed uit elkaar kan houden. Maar mijn vragen zijn wel een beetje universeel daar kan vast iedereen over meepraten