Nieuwe PCOS'ers

@mama-34; van harte gefeliciteerd! Fijn dat het goed met je gaat! Nu duimen dat de komende weken/ maanden ook goed gaan!

@kel90; wat leuk dat je 2 dagen achter elkaar naar je kleintje mag kijken!

@saar25; wat vervelend! Hoe staat het verder met de zwangerschapskwaaltjes? Hopelijk mag je even langskomen, zodat je wat meer weet en zekerheid hebt!

Ik zit ook met onzekerheDen, heb sinds vorige week woensdag echt wel kwaaltjes die ik voel. Vooral de misselijkheid. Van het weekend ook wel buikkrampen gehad.. en zondag licht positief getest met de kruidvat test. Alleen sinds vanmorgen klein beetje bruin bloed/slijm bij het afvegen. En lichte buikkrampen. Op dit moment zijn de zwangerschapstesten  van de action negatief. Dusja vraag me nu af is het een innesteling bloeding of de start van mijn menstruatie.. iemand toevallig ervaring?

Succes voor iedereen!

 
AEA bel naar huisarts voor bloed onderzoek? Mijn vriendin heeft wel innestelingsbloeding gehad nu is haar zoontje 1 jaar. Ik heb duidelijk heel fel krampen gehad ik moest met warm waterkruik liggen van pijn dus het kan een innestelling zijn bel eens naar dokter?

dank u AEA ik hoop het dat alles goed gaat blijven!
 
Ik kan pas om half 1 het ziekenhuis bellen, dan hebben zij hun spreekuur. Lig nu nog steeds in bed, straks maar wat vanuit huis doen voor werk. Heb niet zo enorm veel pijn meer maar moet wel echt om de kwartier ongeveer plassen.
 
@Mama-34 Ik heb ze ondertussen gesproken. Ze gaf aan dat ik het even moet aanzien, aangezien ik nog maar heel pril zwanger ben is een echo nu niet echt handig. En kan die voor meer onzekerheid zorgen gezien je nu nog niet zoveel kan zien. Bruin bloedverlies is op zich geen ramp zolang dit maar niet helderrood is. En de buikkrampen, aangezien er zoveel in je lichaam gebeurt en je baarmoeder aan het groeien is kan het allemaal daarmee te maken hebben. Achja nu maar even aankijken de komende dagen. Na vanochtend heb ik eigenlijk niet meer veel bruinverlies, en dit ook nog steeds enkel bij het afvegen. Ik hoop zo ontzettend erg dat alles daar binnen in orde is. Mocht ik de komende dagen toch nog wel veel last hebben, dan moet ik weer bellen en dan kan ik volgende week alsnog langsgaan, ipv wachten tot 7 november.

 
Terug
Bovenaan