Nieuwe PCOS'ers

Goedemorgen allemaal

Hoe is het met jullie? Hier gaat het wel oke. Af en toe wel nog steeds last van buikkrampen, vanochtend was het weer zover. Wordt er gewoon zo moe en uitgeput van, het vreet al je energie op. Tijdens het afvegen ook nog last van lichtjes bruinverlies. Heb geen eetlust meer nik, alleen maar moe en moe en nogmaals moe. Ben nu op werk, en het is echt heel moeilijk om je normaal te kunnen gedragen met deze pijn.
 
Helaas nu ook rood bloedverlies, en veel kramp. Weer het ziekenhuis gebeld en nu mag ik morgenochtend langs gaan voor een echo. Ben zoooo bang dat dit helaas toch verkeerd gaat aflopen. Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
 
Hey Saar, wat balen! Ik ga echt voor je duimen. Laat morgen even weten hoe het gegaan is. Hoe ver ben je nu? Wat een vreselijke onzekerheid hé? Ik weet het nu een week en deze ene week lijkt al wel een maand te duren.

@mama34, Wij hebben geen iui gedaan. Ik heb menopur en pregnyl gebruikt. Tussendoor folikelmetingen gehad en op advies moesten wij dan gemeenschap hebben. Hierna had ik nog 1 kans en dan zouden ze ook verder gaan kijken naar een volgende optie. Hopelijk blijft dit vruchtje zitten  en hoeven ze die optie nooit te bekijken :)

@maria Leidy, Stom dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he!Mijn cyclussen waren met Clomid en Menopur toch nog steeds elke keer verschillend. Was geen pijl op te trekken.

@Anna, toch fijn om te weten dag je lichaam wel een eisprong aanmaakt. Jammer dat jullie deze gemist hebben. Misschien hebben jullie deze ronde meer geluk! Succes! Gaat alles goed met het slikken van de Clomid?
 
Saar wat balen!hoe laat moet je gaan? Laat zeker iets weten? Ik hoop dat alles goed is ik duim voor je!!

kel90 bij mij lukte het gewoon niet ene keer toen ik mijn onderzoek had van als mijn eileiders doorgangkelijk was hebben ze een rijpe follikkel gezien en ze zijden weekend ga je u eisprong hebben en was ook niet zwanger geraakt met iui had ik grotere kans en het is gelukt de arts zij dat er 1 iui volde ging zijn :) maar mijn eerste iui was al te laat voor clomid te gebruiken dag 3 was er al een follikkel en verkeerde tijd gepland van iui os het niet gelukt
 
En jawel, voor het eerst in mijn leven een keurige cyclus van 28 dagen gehad!! :):) op naar ronde 2



@kel bedankt voor je antwoord.. ik hoop dat het bij mij wel zo blijft... zou makkelijk zijn!! :p



Zijn er nog pcos'ers die in behandeling zijn? Anders ga ik denk ik op zoek naar een ander forum...
 
@maria, gek hoe blij je met een normale cyclus kan zijn hé! Ik was toen ook zo blij toen ik eindelijk ongesteld werd. Toch een teken dat je lichaam het wel kan met wat hulp :) Volgens mij zijn er zeker nog een aantal PCOSers in dit topic.. Alleen wat minder actief. Ik ga denk een ander topic zoeken aangezien ik hier niet echt meer thuis hoor. Maar het voelt goed/vertrouwd om hier te kletsen aangezien je toch wat gemeen hebt.

@saar, nog heel even! wat zal je zenuwachtig zijn. Hopelijk kom je zo terug met goed nieuws!!
 
Ha Kel90,

Je blijft hier zeker welkom hoor! Juist leuk om te lezen hoe het bij jou gaat!

<span style="line-height: 1.5;">Hoeveel rondes heeft het bij jou uiteindelijk geduurd? Mijn gyn zei: 80% krijgt van clomid eisprong, 40% raakt ermee zwanger. Dat klinkt echt als een minikansje voor mij haha. Nou ja. Het is bijna de helft. </span>



Hoe voel je je? Last van klachten of nog niet zo?

@saar: sterkte vandaag! Hopelijk valt alles mee!! X
 
Terug
Bovenaan