Nieuwe PCOS'ers

@saar: jeetje wat schrikken! Blijf geloven in jullie kleintje!

Heb gisteren uit angst dingen op zitten zoeken over miskramen. Heb er geen reden toe maar ben gewoon onwijs bang hiervoor. Mijn vriend en ik spreken ook elke keer over 'stel dat t goed blijft gaan' etc. Van mij mogen de eerste 12 weken snel voorbij zijn!

Komt iemand dit bekend voor?

@AEA: Wanneer mag je echt testen? Bij mij waren de kruidvat testen wel duidelijker dan die van de action. Bloedverlies kan ook zijn van de innesteling.
 
Kel90

ik heb dat ook schrik van dat er iets gaat mislopen! Ik heb wel ter ondersteuning voor geen miskraam te krijgen maar dan zit ik nog met schrik!

ik hoop dat alles goed blijfd gaan met ons allemaal!
 
Werd vannacht wakker met onwijze krampen en misselijkheid. Kon niet lopen of gestrekt liggen. Geen idee wat dit geweest kon zijn. Hopelijk is het eenmalig en niks ernstigs.

Wie uit dit groepje zijn nu nog onder behandeling en in afwachting van een test?

AEA, Anna en maria leidy?

Anders moet ik misschien een ander topic gaan zoeken om mee te kletsen? Wanneer is voor jullie de test dag?
 
Ja het was zeker schrikken inderdaad. Blijf er zeker wel in geloven, alleen wordt je er zo onzeker van. Voorlopig heb ik sinds gisterochtend niet meer zo ontzettend veel bruinverlies, heftige bruikkramp is ook niet zo veel meer. Heb vannacht ook gewoon weer kunnen slapen, nog wel een beetje buikkramp maar dat hoort erbij neem ik maar aan. En nog steeds heel lichtjes bruinverlies tijdens het afvegen, maar echt heel weinig. Ik hoop echt dat deze dagen voorbij vliegen en dat het snel 7 november is. Wil zo graag weten of alles daar binnen in orde is.
 
@mama-34 gefeliciteerd!! Geweldig dat het na 2 jaar dan eindelijk gelukt is!

@Saar25 inderdaad schrikken en dat maakt wel even onzeker, maar hopelijk hoort het er gewoon bij. Goed dat je meteen gebeld hebt. En fijn dat je nu in ieder geval al minder last hebt! Komt vast en zeker goed! Dat het maar snel 7 november mag zijn :)

Zelf zat ik in de wachtweken en hebben ze vorige week progesteron geprikt, maar die bleek veel te laag. Dat was even een tegenvaller, maar ze dachten dat het niet aan een slechte eisprong lag, maar dat ze een eerdere eisprong hebben gemist. En inderdaad, zaterdag kreeg ik m'n menstruatie.. Wat betekent dat er al eerder een ander eitje is gesprongen, zo rond dag 13. Daarom deed die ene (van uiteindelijk 30mm) waarschijnlijk ook zo moeilijk. Even verwarrend dus, maar op zich wel goed nieuws. Vanaf maandag weer begonnen met clomid 50mg en hopen dat er weer een eisprong zal plaatsvinden, met hopelijk een goed eindresultaat! :)

Vrijdagmiddag krijg ik meer informatie over de kijkoperatie. Maar die zal dan nog wel even uitgesteld worden? Aangezien je niet zwanger mag zijn.. Ik ben benieuwd, ik ga het gewoon aanhoren.

Hoe staat het ervoor bij de anderen?
 
Hai allemaal,

Omdat het mijn eerste cyclus is weer ik niet wanneer mijn nod is. Ik denk zaterdag.

tot gisteren had ik héél veel klachten (misselijk, boertjes, 'innestelingspijn' afgelopen weekend, moe, héle pijnlijke borsten&tepels, blauwe adres zichtbaar op de borst, veel witte afscheiding). Vanmorgen negatief getest en sinds vanmorgen is ook alles veel beter te handelen. Dus of het nou van de progesteronpiek kwam? Of de clomid? Geen idee. Ik had tot gisteren heel sterk het gevoel dat het raak was meteen. Maar nu ik niet veel meer voel denk ik van niet. Heeft veel rust. Dus ik ben heel benieuwd wanneer ik ongesteld word.

Wasjullie cyclus met clomid iedere maand even lang? (Dan weet ik mijn eisprongdag volgende maand) of wisselt dat?



Ben benieuwd! Hopelijk komen er wat nieuwpcos'ers bij hier!
 
Dank u wel anna311 :)

kel90 ik ben ook zwanger geraakt via iui ik heb soms ook nog last van buik krampen zoals gisteren avond had een kramp dat ik diep in en uit moest ademen  na paar minuten was het minder lichtjes pijn en deze morgen toen ik op stond was het voorbij.

anna311 hopelijk in november positief nieuws ik duim voor je dat het lukt!! :)
 
Terug
Bovenaan