@mama-34 gefeliciteerd!! Geweldig dat het na 2 jaar dan eindelijk gelukt is!
@Saar25 inderdaad schrikken en dat maakt wel even onzeker, maar hopelijk hoort het er gewoon bij. Goed dat je meteen gebeld hebt. En fijn dat je nu in ieder geval al minder last hebt! Komt vast en zeker goed! Dat het maar snel 7 november mag zijn 🙂
Zelf zat ik in de wachtweken en hebben ze vorige week progesteron geprikt, maar die bleek veel te laag. Dat was even een tegenvaller, maar ze dachten dat het niet aan een slechte eisprong lag, maar dat ze een eerdere eisprong hebben gemist. En inderdaad, zaterdag kreeg ik m'n menstruatie.. Wat betekent dat er al eerder een ander eitje is gesprongen, zo rond dag 13. Daarom deed die ene (van uiteindelijk 30mm) waarschijnlijk ook zo moeilijk. Even verwarrend dus, maar op zich wel goed nieuws. Vanaf maandag weer begonnen met clomid 50mg en hopen dat er weer een eisprong zal plaatsvinden, met hopelijk een goed eindresultaat! 🙂
Vrijdagmiddag krijg ik meer informatie over de kijkoperatie. Maar die zal dan nog wel even uitgesteld worden? Aangezien je niet zwanger mag zijn.. Ik ben benieuwd, ik ga het gewoon aanhoren.
Hoe staat het ervoor bij de anderen?