A
Anoniem
Guest
Hoi Maria, ik heb het in het begin niet goed bijgehouden omdat ik dacht dat ik het allemaal wel kon onthouden, niet dus! Tip.. houd alles bij in een boekje. ik hield het bij in mijn telefoon agenda maar na een update was alles verdwenen. Volgens mij heb ik 4 rondes met Clomid gehad, 2x50 1x100 en 1x150. Toen dat niet bleek te helpen (alleen de eerste keer een eisprong) ben ik overgegaan op menopur met pregnyl. Deze ronde was mijn 5e ronde. Dus in totaal is dit mijn 9e poging met folikelmetingen en medicatie. Ondertussen nu ruim een jaar onder behandeling in het ziekenhuis. Tussendoor 2 maanden rust gehad omdat we 1 maand gingen reizen en ik daar geen bloeding wilde hebben of utrogestan bolletjes wilde gebruiken. Even lekker niks. Dat heeft mij toen wel goed gedaan. Het is een lang verhaal geworden zo. Hopelijk heb je er wat aan. Had jij ook geen menstruatie na het stoppen met anticonceptie? Of hoe ben je erachter gekomen?
Ik heb alleen last van gevoelige borsten. Die voelen nu al mega opgeblazen. Dus als dit alles is, vind ik het prima
Ik heb alleen last van gevoelige borsten. Die voelen nu al mega opgeblazen. Dus als dit alles is, vind ik het prima