nieuwe ronde, deze week ongesteld geworden.

Lieve dames, afgelopen woensdag 15/11 ongesteld geworden. Ook al was het pas de eerste ronde toch stiekem wel teleurgesteld omdat ik wel sommige symptomen had. 
Nu gaan we er maar weer voor. Nu ik al jullie berichtjes heb gelezen denk ik dat dit een leuk clubje gaat worden.
 
liefs !
 
Reyhan ik had deze maand op de dag dat ik ongesteld werd sochtends een licht positieve test in handen en werd toen s’avonds ongesteld. 
Ik ga er vanuit dat het eitje wel bevrucht was maar zich niet heeft in kunnen nestelen. En ja waarom je maar 2 dagen ongesteld ben geweest dat weet ik ook niet. Ik zou ook zo graag mijn lijf van binnen helemaal kennen zodat je bij ieder steekje of kraampje weet wat er op doet maar helaas. 
Allemaal nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ben nu vooral heel benieuwd wanneer mijn eisprong komt
 
Welkom nurse-k, succes☺️.. de eerste maand jij zit nog vol energie en geduld verwacht ik ?? Toen ik een positieve test in de handen had ( daarna nog twee testen er achteraan gegooid) was ik al vijf en een halve week zwanger.. ik was net gestopt met de pil destijds en dacht ach die menstruatie zal wel wat uitblijven dat ontpillen duurt wel even.. je weet dus nooit hoe snel het kan gaan! 
 
Ik gun het iedereen deze maand en natuurlijk mijzelf! ??
 
Hai iedereen! 
Vandaag naar de Ha geweest... die vertelde mij dat ik een korte cyclus heb van 21 dagen en dat ik daarbij gewoon een eisprong heb omdat ik die ook altijd voel. 
Zit nu op dag 4 van m'n menstruatie. Ben benieuwd tot hoelang het nu duurt had normaal altijd toen ik aan de pil was 6 dagen ongesteld nu dus maar 2,3,4 en 1 dag fel rood bloed de rest bruin oud bloed. 
Iemand die dit herkent? Ben net gestopt met de pil eind September. 
Ik ben erg bang dat ik Pcos heb doordat ik weinig bloed heb met menstrueren. Dus volgende week een echo om te kijken of alles goed is. Ben erg benieuwd. 
Hoop dat iedereen een positieve test heeft en dat iedereen in blije verwachting kan zijn. :)
Groetjes Demi
 
Fijn demi dat je wel gewoon een eisprong heb. 
Mijn menstruatie duurt ook meestal een dag of 4 en is ook niet bijzonder veel. Maar fijn dat je volgende week een echo krijgt dan word je hopelijk gerust gesteld. 
Ik had me deze maand voorgenomen om op m’n gevoel af en te gaan en door m’n baarmoedermond in de gaten te houden. Maar toen gister m’n baarmoedermond weer zacht was en weer wat verder naar boven was gegaan er toch maar weer een ovulatietest tegen aan gegooid. Oh oh zulke goede voorname maar zodra de vruchtbare dagen eraan komen ben ik opeens niet meer zo heel relaxed en wil het liefste iedere dag goed benutten?? 
maar op m’n ovulatietesten is alweer een streepje te zien dus dus verwacht hem binnen nu en een week en daar ben ik heeeel blij aangezien m’n onregelmatige cyclus. Maar helaas is m’n man al 3 dagen niet lkkr en heeft dus ook echt zin in seks. 
Hoe is het bij jullie dames? 
 
Hi Joannam, hoelang was je bezig tussen je eerste miskraam en tweede zwangerschap( miskraam)? Ik heb namelijk 7 maanden terug een miskraam gehad en ben tot op heden ng niet zwanger geraakt maak me erg zorgen :( 
 
@roosje na mijn 1e miskraam tot mijn 2e miskraam duurde het twee maanden.. nu inmiddels na mijn 2e miskraam alweer mijn vierde maand ingegaan... 
ben je er veel mee bezig? Ik best wel en mijn vriend ook wel, we willen het zo graag.. misschien lukt daardoor juist niet 
 
Ik begin het nu alweer spannend te vinden. Als mijn cyclus 28 dagen is, zou ik vandaag m’n ovulatie hebben. Nu begint het lange wachten weer. Voor mij de eerste ronde na een miskraam. Wanneer kunnen jullie weer testen? 
 
Terug
Bovenaan