nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Heb je vrijdag de eerste fm van deze cyclus? Volgens mij heb ik nu een eisprong. Wat wel weer vreemd is. Ik zit nu op dag 18, terwijl mijn vorige cyclus 40 dagen was. Dan zou ik nu op 32/33 dagen uitkomen. Toch maar even er op gokken zometeen. :) Vroeger voelde ik die zelf met pregnyl geen eisprong. Na de LEO voel ik ze heel duidelijk. Zo'n typische kramp. De eerste keer dat ik dat voelde na de operatie is er bloed afgenomen en was inderdaad de eisprong.

Ja klopt Supertje heb vrijdag de eerste meting! En hopen dat ik dan pregnyl mag spuiten. Ik heb het zelf nog nooit kunnen voelen mij eisprong heel veel succes Supertje liefs femke

Ik had meestal wel 3 of 4 fm's voordat ik pregnyl mocht zetten. De eerste was bij mij op dag 10 en meestal rond dag 20 eisprong.

Hoi allemaal, fijn dat dit topic is geopend. Zal me even voorstellen: Lara, 30 jaar. Ik heb maanden geleden even op het forum gezeten toen ik net een aantal maanden gestopt was met de pil (ondertussen 7 maanden geleden) en mijn ongesteldheid uitbleef. Inmiddels ben ik (eindelijk) doorverwezen naar het ziekenhuis, waar zojuist is vastgesteld dat ik PCOS heb. Nu kan ik pas 19 februari terecht bij de vertiliteitsafdeling voor een afspraak, omdat ik dan clomid voorgeschreven kreeg. Ik moet zeggen, dat ik erg geschrokken ben. Ik wist natuurlijk wel dat er iets niet klopte, maar stiekem had ik toch de hoop dat het nog "ontpillen" was. Nu is met de echo wel duidelijk geworden dat ik pcos heb. Ik vind het best heftig dat wanneer ik clomid voorgeschreven krijg, het wel een voorwaarde is dat mijn partner ook meteen zijn zaad laat testen. Al met al, ik moet even bijkomen van dit nieuws, en vind het erg vervelend dat ik nu weer zo lang moet wachten op de volgende afspraak, zonder dat ik iets kan doen!Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben waarbij zwanger worden niet vanzelf gaat, terwijl dat bij zoveel mensen om je heen wel zo lijkt...

Welkom lara. Ik heb ook PCOS. Ik vind het niet meer dan normaal dat het zaad van je partner ook getest wordt. Want als dat niet optimaal is, kun je misschien beter gelijk door met IUI gaan. Anders moet je eerst weer minstens 6x een cyclus doorstaan terwijl dat misschien helemaal geen nut heeft. Deze keer is het bij mijn man niet onderzocht en dat vind ik persoonlijk vervelend. De gyn redeneert dat dat al 2 keer gewerkt heeft. Ja bij mij met hulp ook. Maar nu lukt het toch niet.

welkom lara hopen dat de dagen gauw wat omgaan, het wachten is maar niets!!
Vandaag voor de meting geweest :) ze konden me rechter eierstok zo vinden maar me linker ging wat moeizaam maar er zit zo ie zo een goed eitje had nu ruim 16 mm morgen ochtend nog een keer met menopure spuiten en morgenavond pregnyl. maandagochtend is de iui.. ben heel benieuwd.
liefs femke

Hoppa dat is tenminste een mooi eitje. Spannend hoor. Hier is de linker ook zo moeizaam te vinden hahaha. Succes maandag en de duimen draaien alvast.

Terug
Bovenaan