Hoi allemaal, fijn dat dit topic is geopend. Zal me even voorstellen: Lara, 30 jaar. Ik heb maanden geleden even op het forum gezeten toen ik net een aantal maanden gestopt was met de pil (ondertussen 7 maanden geleden) en mijn ongesteldheid uitbleef. Inmiddels ben ik (eindelijk) doorverwezen naar het ziekenhuis, waar zojuist is vastgesteld dat ik PCOS heb. Nu kan ik pas 19 februari terecht bij de vertiliteitsafdeling voor een afspraak, omdat ik dan clomid voorgeschreven kreeg. Ik moet zeggen, dat ik erg geschrokken ben. Ik wist natuurlijk wel dat er iets niet klopte, maar stiekem had ik toch de hoop dat het nog "ontpillen" was. Nu is met de echo wel duidelijk geworden dat ik pcos heb. Ik vind het best heftig dat wanneer ik clomid voorgeschreven krijg, het wel een voorwaarde is dat mijn partner ook meteen zijn zaad laat testen. Al met al, ik moet even bijkomen van dit nieuws, en vind het erg vervelend dat ik nu weer zo lang moet wachten op de volgende afspraak, zonder dat ik iets kan doen!Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben waarbij zwanger worden niet vanzelf gaat, terwijl dat bij zoveel mensen om je heen wel zo lijkt...