nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw. Wat is het fijn om te lezen hoe jullie hier met elkaar omgaan en steunen.
Bij ons gaat het ook niet vanzelf, daarom ben ik opzoek naar lotgenoten.In onze omgeving begrijpen ze het allemaal niet zo, en het is lastig om er over te praten.
Ik zal mij is voorstellen.Ik ben Marjolein 27 jaar en pcos, gelukkig samen met mijn vriend met minder goed werkend sperma.
4/5 jaar geleden te horen gekregen dat ik pcos heb.Op dat moment zijn wij ook gestopt met de pil. Mocht het komen op dat moment was het meer dan welkom,maar we waren er niet extreem mee bezig.
Afgelopen september besloten er toch echt voor te gaan. Na 4 jaar proberen konden we gelijk terecht.
Ik heb eind vorig jaar een hsg gehad.Hieruit dachten ze dat ik maar een halve baarmoeder had, of 1 eileider.Daarom heb ik begin van de maand een kijkoperatie gehad. Gelukkig zag alles er goed uit.Mijn baarmoeder is iets hartvormig, maar er is geen enkele baby die zich daar druk over zal maken.
Omdat ik pcos heb en mijn vriend niet veel goed werkend sperma gaan we beginnen aan IUI.Ik zit nu te wachten op mijn menstruatie en dan kunnen we eindelijk beginnen.
Het is allemaal heel spannend en nieuw voor ons. Maar we hebben goeie hoop.

Welkom Blossom,
Fijn dat je jouw verhaal met ons wil delen. We steunen elkaar en begrijpen in welke situatie de ander zit.

Hoi Blossom! Welkom hier! Het is ontzettend fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen.
Hoi dames,
Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest. Wederom aangegeven van het bloedverlies. Had vanmorgen wat roze afscheiding. Er wordt nu overlegt wat te doen. Ze denkt dat het komt door de hormonen, dat daar alles wat gevoeliger van is. Het goede nieuws is dat er 1 mooie folikel zat van nu 14 mm. Moet woensdag weer terug komen. Waarschijnlijk vrijdag dan de pregnyl spuiten. Mn cyclus is een stuk korter geworden gelukkig. En de Gonal f doet zn werk goed.
Houd jullie op de hoogte.
Succes allemaal!
Liefs,
Wolkje

Welkom blossem ,

Mijn reekse provera zit erop, ik heb in de afgelopen 2 jaar niet zo veel gevloeid al afgelopen week..
Elke stap die ik zetten liep ik leeg. Geen idee of het een goed teken is, maar ik denk het wel..

Succes allemaal

Terug
Bovenaan