nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hallo Mende,

Welkom bij ons. Hier kun je verhaal altijd kwijt. Wij zijn er voor je.
Al ben je pas een maand bezig, als je graag zwanger wil worden is iedere maand al te lang. Helaas hebben we niet overal invloed op. Gezond leven is natuurlijk heel goed. Maar zeker geen garantie.

Ik ben nu zelf 19 maanden bezig en ik dacht er precies hetzelfde over in het begin. Ik hoop dat het bij jullie sneller gaat. Maar blijf zo ontspannen nodig en proberen er miet te veel mee bezig te zijn.
Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is.
Heel veel sterkte met alles.

Xxx Renate

goede avond dames,

hier vanochtend weer ongesteld geworden dus vanochtend contact gehad met het ziekenhuis gehad volgende week vrijdag voor de meting we zullen het wel weer beleven:) maar we blijven positief. hoe is het verder daar bij jullie!!

lief femke

Getver femke! It sucks. Maar als ik je een tip mag geven, geef in het ziekenhuis aan dat je 12 dagen na je eisprong ongesteld wordt. Dit is de tweede keer dat het me opvalt. In onze "oude" groep van als het langer duurt, was er ook 1 waarbij die fase te kort was en die kreeg daar iets voor om dat te verlengen. Nou was het bij haar 10 dagen, maar het is toch vrij kort. Dus zeker even melden.

Hi Femke,
Wat ontzettend balen weer. Elke x ongesteld is en blijft een teleurstelling.
Hou je taai meid!
Hoe gaat het met de rest van de dames?
Ik moet maandag weer weer naar het ziekenhuis voor een fm. Spuit weer vanaf afgelopen zaterdag. Moet zeggen dat ik er aardig last van heb. Helemaal geestelijk. Valt me goed tegen. Gelukkig heb ik een lieve man die me erg goed steunt en steeds maar weer met me meegaat naar het ziekenhuis. Ben daar erg dankbaar om.
Hou vol allemaal!
Liefs,
Wolkje

Femke heel veel sterkte. Iedere keer toch weer een teleurstelling. Maar ik weet zeker jouw tijd gaat snel komen. Je hebt zo'n groot doorzettingsvermogen dat moet toch beloont worden.

Wolkje fijn dat je een man hebt die je zo steunt. Ik kan me voorstellen dat het geestelijk heel erg zwaar is. Heel veel sterkte de komende dagen. En ook maandag als je naar het ziekenhuis gaat.

Hier nog geen menstruatie, officieel vandaag mijn nod. Voel wel ontzettend veel kramp in mijn onderbuik. Ik ga er dan ook vanuit dat het toch gaat komen.
Die heftige bloeding van mij een week na mijn eisprong zou dat een vorm van miskraam kunnen zijn geweest? Weet iemand dat? Ik heb dat gevoel maar steeds. Anders kan ik het echt niet verklaren. Ik ga het in ieder geval asn de gynaecoloog vragen bij volgend bezoek.

Heel veel sterkte allemaal in deze niet makkelijke tijd!!!!

Xxx Renate

Oké dank je wel voor je reactie. Ik blijf het iets vreemds vinden.
Menstruatie is vandaag toch echt begonnen!! Heftige krampen en met warmwater kruik in bed.
Ik heb hoop op de maand mei als hsg is geweest.

Terug
Bovenaan