nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Ik heb misschien ook een brutale vraag maar zou iedereen haar nod ook op het lijstje willen zetten. Alleen als je er zelf ook behoefte aan hebt natuurlijk. Maar ik vind het fijn om met jullie mee te leven. En dan kan ik daarop inspelen. Ik snap dat het niet voor iedereen voorspelbaar zal zijn.

Ik wil iedereen hele fijne paasdagen wensen.

En heel veel sterkte met de spannende week voor een aantal van jullie!!!!!!

Hoi meiden.

Sorry voor mijn late reactie! Mega lekkage gehad in de keuken.

Vanmorgen voor de 2de fm geweest deze cyclus en mijn follikel was 14mm. Maar omdat we mijn eiersprong al eens hebben gemist en ze niet tot maandag wel wachten morgen nog een x een fm.

Ik moest met mijn inseminatie de pregnyl 32 uur voor mijn inseminatie en ik hoefde niet te blijven liggen. Is dat wel beter dan?

Allemaal succes weer meiden!
En heel fijne paasdagen!

Liefs Mutsie88.

Dag dames,
Hoe is het nu met jullie?
Ik zit weer in de wachtweken. Heb de 2de de Pregnyl gehad. We gaan het wel weer zien. We geven niet op natuurlijk. Ben wel blij dat ik ff niet hoef te spuiten.
Liefs!

Wat fijn om te lezen dat je niet alleen bent,,Ik zal beginnen met mezelf even voor te stellen. Ik ben 26 jaar en heb een vriend van 38 zijn al bijna 2 jaar bezig voor de eerste.Gister HSG onderzoek gehad en volgende maand starten we met de eerste IUI. Allemaal erg spannend! Maar we houden hoop.. al word je er soms gek van.

Hoe vond je de HSG? Was het pijnlijk of goed te doen? Ik heb hem gehad tijdens een kijkoperatie. Dus heb er niks van meegekregen.

Terug
Bovenaan