nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Welkom!!

Ik vandaag de hsg gehad. Ik moet zeggen dat ik het zwaar tegen vind vallen. Veel pijn tijdens en na het onderzoek. Nu nog steeds erg veel pijn en krampen. Nog erger dan bij mijn menstruatie.
Gelukkig was er niets bijzonders op te zien. Of zoals de gynaecoloog zei juist iets heel bijzonders namelijk dat alles goed is. Ik ben daar ook erg blij mee. Maar is nu de vraag wat is het dan wel?????
Volgende werk de uitslag als manlief thuis is en anders twee weken later.
Nu met kruik proberen te gaan slapen.

Heel veel succes en sterkte allemaal bij deze spannende tijd.
Xxx

Hier ook de spanning van de wacht dagen.
De 4de pregnyl gespoten en de 6de mijn inseminatie gehad.

RJAMM ik hoop dat het vandaag over is!
Ik vond de HSG ook heel erg pijnlijk! Voornamelijk omdat ze mijn baarmoeder niet helemaal op de foto kreeg (met een halve gaat dat ook niet lukken) maar daar zijn ze best een hertje tijd mee bezig geweest ik heb 3 kwartier gelegen en tot 3x toe die vloeistof ingespoten gekregen.
Maar idd nu nog de vraag waar het dan in zit.

Sterkte meiden!
Liefs.

Ja zeker fijn dathet achter de rug is.
Nou mutsie dan mag ik zeker niet klagen. Jeetje dat is erg lang en veel vloeistof.

@supertje jij heel veel sterkte morgen!!!!

Ik duim voor jullie meiden

Dit ga je nooit geloven. Ik had testen gehaald om morgenochtend voordat ik ga, nog 1 te doen. Aangezien hij gerust provera en alvast hormonen voorschrijft. Maar 4 dagen in de avond heb ik dus een licht positieve test. Ben nog niet in de juichstemming, heb immers meer valse lichte positieve testen gehad. Maar hier stond hij er toch echt duidelijk binnen 2 minuten. Morgenochtend nog maar 1 doen.

Terug
Bovenaan