nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Heb de testen in huis. Het jeukt ook wel erg om er nog maar eens 1 te doen. Hahahah. Maar gelukkig is mijn man een goede barrière. Hij heeft ze nu in handen....hij wil ook niet weer teleurgesteld worden denk ik.

goeie middag meiden,

Effe weer een berichtje van deze kant afgelopen dinsdag voor de 4e inseminatie geweest, het zaad van me vriend was weer beter dan de vorige keer zat nu nabewerking op ruim 13 miljoen:). dus nu weer afwachten zowat weer een week om dan nog een weekje en zullen we het weer zien. afgelopen vrijdag gesprek gehad in het ziekenhuis, omdat ik nu al me 4e keer wordt wil ik straks als het na de 6e keer nog niet raak is gelijk beginnen met het volgende traject. Heb te horen gekregen dat ik dan ook gelijk door kan stromen en dat het dan voor ons icsi gaat worden. Ondanks de tegen slagen en de stemming wisselingen zet ik ik me schouders eronder en gaan we gewoon door!! ik ben er zeker van dat ik aankomend zomer mag zeggen dat we in blije verwachting zijn:) dus heb er alle vertrouwen in, wordt het niet met de iui stappen we over na de isci.

Jeetje supertje is idd erg spannend nou weet ik van clear blue dat die digitale vaak wel effe kan duren dat daar zwanger in komt te staan dat hebben ze toen ook tegen mij gezegd van clear blue , je kan beter gewoon die simple van hun hebben. ik hoop het zo voor je!!

spannend voor de gene die in hun wachtweek zit ik hoop zo dat het raak is voor iedereen!!! heel veel succes dames!!

liefs femke

Meiden, ik ga jullie verlaten.... heb vanmorgen toch getest en het is nu een duidelijkere streep. Dus heel voorzichtig durf ik er een beetje in te gaan geloven. Morgen is mijn NOD en vind het wel erg spannend. Ben nu bang alsnog morgen of dinsdag ongesteld te worden. Hier alvast de gelukssterretjes en ik blijf jullie uiteraard volgen.
************************************************************************************************************************************************************

Terug
Bovenaan