nieuwe voorstelronde?

Hoi,
hang al weken op dit forum en heb me nog niet eens netjes voorgesteld.
Ben 33 jaar, kom uit Amsterdam en ben 14 weken zwanger van eigenlijk onze tweede. Eerste is helaas een miskraam geworden.
Ben uitgerekend op 4 december en dus maaar kijken wat Sinterklaas dit jaar als cadeautje komt brengen.....

Hoi hartenvrouw, leuk dat je je nu ook hebt aangemeld! Jij voelt je verders goed?
Fanny en Bibi nu echt gaan genieten! Fijn dat alles goed is  
Daniëlle ik heb je gezien op hyves! Lachen  Ik sta als Susanne, de enige.. jij bent ook "onzichtbaar"
Iedereen aanmelden zodra het kan!

Fijne dag!

hallo
ik ben annemiek, ben 24 jaar en volgende maand 4 jaar getrouwd.  
en ben 4 december uitgerekend van ons tweede kindje.
we hebben al een prachtige dochter Jasmijn die in augustus 2 wordt.
we hebben nu al drie keer onze kleine gup gezien.
vorige week heb ik de kleine voor het eerst gevoel.
ben vanochtend bij de vk geweest en het hartje gehoord.
alles was goed.
groetjes annemiek

p.s. weet iemand van jullie ook als je wel met acryl mag verfen?
ben namelijk mijn dochters kamer ermee aan het beschilderen.

Hoi Annemiek,

Ik weet niet zeker of je met acrylverf mag verven.
Mij werd aangeraden verf op waterbasis te gebruiken.
Maar ofdat dat alleen geldt voor de babykamer of ook tijdens de zwangerschap durf ik niet te zeggen.
Anders even de verloskundigen bellen die weet het zeker.

Groetjes Fanny

Ha Suuske,

Heb jou ook gezien dan haha
Ik heb mijn instellingen veranderd dus als het goed is ben ik nu minder
onzichtbaar  Heb je al meegedaan aan de polls enzo?
Voor iedereen met een goede echo GEFELICITEERD!!!!!

liefs Daantje

Hoi,

even een vraagje : Zijn jullie eigenlijk al een beetje aan het uitdijen ??? Ik ben nu bijna 13 weken, maar ik begin al flink aan de maat te raken, dus dat belooft wat .
Vorige zwangerschap is er 27 kilo (!!!!!!!!!!)  bijgekomen, dus ik hoop niet dat ik deze keer dezelfde kant op ga.

Groetjes
Bibi

Hallo allemaal,

Heb eindelijk de moed verzamelt om mee te mailen.
Ik ben Monique 25 jaar en getrouwd met Mike. Wij hebben een zoontje Mauro* die helaas 12-02-2008 is geboren en ook overleden. Mauro* had een ernstige hersenafwijking waardoor wij hebben besloten om de bevalling in te leiden met 23 weken. Nu ben ik 11 weken en 3 dagen zwanger van de tweede ik ben 28 december uitgerekend. Erg spannend allemaal.

Groetjes, Monique

Hey Moni,

Leuk dat je er bij komt en gefeliciteerd met je zwangerschap. Je hebt dan wel iets naars meegemaakt zeg. Dat maakt deze zwangerschap vast nog een stuk spannender pff. Lukt het om er een beetje van te genieten?

@ bibi,

Ik ben ook al behoorlijk aan het uitdijen. Bij mijn 1e kind kwam ik ook 25 kg aan en dat wil ik ECHT niet nu haha..ik probeer met in te houden met teveel dingen te eten die niet gezond zijn maar het kost me echt wel moeite! Hoeveel ben je al aangekomen? Ik nu 7 kg al en ik ben nu 13 weken en 4 dagen.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan