Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Nroxy ik vind die van clearblue ook het beste. Niet op meerdere manieren te interpreteren, maar gewoon een smiley of niet. Kost wat meer, maar je weet wel meteen waar je aan toe bent. 

Nroxy Ja ze leveren ook België, ik woon ook België ;) Ik heb geen ervaring met de ovulatietesten van CB maar ik vind ze echt veeeel te duur. 

Zijn er ook dames die last hebben van een lage bloeddruk? Ik heb er vooral met vlagen last van en merk dat ik vandaag weer draaierig en wat trillerig ben. Zou goed kunnen dat mijn weerstand gewoon wat minder is, maar ben wel benieuwd zo rond 10dpo. Overigens verder nog altijd geen symptomen.

@beautygirl, ik zie dat het gelukt is bij je! Gefeliciteerd!! 

Afgelopen 1,5mnd heb ik het forum gekaten voor wat het was. Hield me veel te veel bezig. Toch wilde ik even spieken of er nog wat positieve testen waren ;) 
Ohja, ps ik heb vorige week ook positief getest ? Zondag 30/9 nod. Maandag negatief getest. Gewacht tot woensdag en 3/10 positief getest.

Ik vind CB echt veel te duur... die van 2besure en sensitest werken prima. Heb je je piek is die duidelijk donkerder vrijwel direct.
Vlindertje geen ervaring mee. Ben niet vaak glauw das alleen als ik amper wat heb gegeten bijv. Heb ook geen tensie meter dus weet het niet. Als het gemeten wordt is die gewoon neyjes 170/80

Ja we zien wel welke we gebruiken ? heb net weer moeten mailen me de gynaecoloog want de medicatie is dus niet leverbaar pas 5november. Alternatief is pas leverbaar 1 januari. Nu gaat gij eens rondhoren bij zijn apotheek. Verschrikkelijk dat wachten en krijg er alleen meer stress van ?

Terug
Bovenaan