Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Graafland Gwfeliciteerd!! Super nieuws geniet ervan
Nroxy wow vind het wel heel slecht dat DIE medicatie er niet is... en dan het alternatief pas januari dat is gewoon echt heel slecht. Ik zou er persoonlijk een beetje pissig om worden. Je wilt graag een kleintje weet nu wat je moet doen wilt ermee beginnen maar omdat de medicatie er niet is moet je maar wachten.
Ik voelde deze fruatratie voornamelijk met het verwijderen van de spiraal. Afhankelijk van iemand 3 bezoeken aan de HA eerst wouden ze het niet en de 2x erna lukte ze het niet en toen maar wachten op de afspraak bij de gyn kon 3 weken duren...

Graafland gefeliciteerd!! 
Nroxy oh wat een zooitje met die medicijnen zeg!! Ik had dat ook met de naproxen twee maanden kapot gegaan van de menstruatie kramp en bloeding want ze konden niet leveren. Wat zijn ze allemaal aan het doen met die medicijnen  zeg!!
Feyre indd bij mij kregen ze hem ook niet te pakken bij de HA. Kon 6 weken later terrecht bij de gyn.. pff

Gefeliciteerd Graafland!!

Ik heb gisterenavond wat steekjes gehad links onderin mijn buik en vanmiddag recht onderin mijn buik... Moet me inhouden morgen niet te testen hahah, maar ik moet me aan het pact houden!

Ik had mijn officiële nod morgen maar vandaag ongesteld geworden. ? was best wel even verdrietig. Had zowaar voor het eerst het gevoel dat het raak zou kunnen zijn. Had gekke klachten. Maar mocht niet zo zijn. Nu 10 maanden bezig. 

Hallo dames!
Ik moet over een paar dagen ongesteld worden. Helaas is mijn cyclus niet heel regelmatig dus het is afwachten, dit is voor ons ronde 4. Heb vanmiddag getest omdat ik het niet kon laten, helaas was die negatief. Maar had wel gekke dingetjes in mij urine, stond op internet dat dit kan duiden op een eventuele zwangerschap? Iemand ervaring?
Groetjes ?

Jaa Nikkiii Je kan het! Hou nog even vol. Nog 4 nachtjes slapen...
Graafland Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat mooi.
Zullen we Graafland maar meetellen in oktober? Weer een grensgeval maar ze testte nog negatief in september, dus ik vind dat ze nr 12 is van deze maand.

Nroxy wat slecht zeg van de medicatie, hoop dat ze ergens nog wat voor je hebben liggen dat je snel kan starten. Want dan duurt het nog langer, snap je dat wel baalt!
graafland gefeliciteerd ! ✨
nou hier mega onzekerheid dat de menstruatie er aankomt.. nog steeds de zelfde ‘pijn’ drukkend gevoel ter hoogte van mijn navel, ook wat steken en licht roze/bruine afscheiding en lichte krampen onderbuik. NOD pas zondag maar ben bang dat het zich alvast aankondigd ? oke tweede ronde pas en weet dat dat lang niet zo lang is al sommige van jullie ! 

Super frustrerend Nroxy! 
Flowers, hoop dat t iets anders is. 
Anoniempje, ja ik was gisteren ook verdrietig. En dan ook nog die stemmingswisselingen en buikpijn wordt je echt niet vrolijk van. 

Terug
Bovenaan