Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Citrus verlies de moed niet! Zolang je niet ongesteld ben is de kans er altijd!
Nroxy ik gebruik de sensitive van sensitest en 2besure ik ben over beide zeer tevreden. Ik heb ook de normale van sensitest maar die gaf bij mij langzaam en niet heel duidelijk me piek aan. Bij de andere 2 verschenen direct de streepjes

Nroxy Ik heb altijd de gewone van Sensitest gehad, erg tevreden over. Deze ronde heb ik de gewone van 2besure en de gewone van sensitest gebruikt en ben over beide super tevreden. Ik heb eigenlijk altijd een licht 2e lijntje maar met mn ovulatie is het 2e lijntje altijd wel flink donkerder dan het controlelijntje. Werkt goed en niet duur!

Oke dan ga ik eens kijken voor die te bestellen. Zal ook wel gaan voor Belgie neem ik aan ?. Wil er niet meteen een fortuin aan uitgeven die van clear Blue kosten toch al gauw 40 euro voor 10 stuks.

Thx meiden. Pfff ik was redelijk rustig eronder maar na dit vliegen de zenuwen door mijn lijf. Inmiddels alweer wat minder, heb mezelf al aardig herpakt. 
Ik hoop dat het daar binnen een drukke bedoeling is en een goed teken is! 
Wat betreft wegdromen, dit wordt onze derde maar ik wilde altijd al een tweeling! Nu denk ik...1 erbij nu is echt prima, zijn het er twee dan knijp ik hem hoor haha. Mijn man zei..ach..dat kunnen wij! Terwijl hij toch wel eerst 6 jaar de tijd nodig had om in te zien dat we nog niet compleet waren ??. Daarom ben ik ook elke maand niet te houden. 5 maanden geleden gaf hij groen lucht plots! Terwijl ik al bezig was met mij erbij te leggen hihi. Dus ipv 5 maanden, voelt het voor mij 6 jaar. Vandaar mijn stress soms ;) 

Citrus, je er druk om maken heeft geen enkel nut... Je kunt het niet beïnvloeden en alleen maar hopen dat het heel snel stopt ? Afwachten is het enige wat je kunt doen... Hoe moeilijk dat ook is. Een bloeding op dit moment kan natuurlijk ook positief uitpakken! Ik snap wel dat het al voelt alsof je al 6 jaar bezig bent ?
Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden, dan valt het wat minder zwaar als blijkt dat het ook echt zo is...

Nroxy die van 2besure heb ik een voordeel pakket gekocht 36 ovu testen en 6 modstream zwangerschap testen +3 dus 9 testen voor €25 dat noem ik geen geld
Citrus helemaal begrijpelijk ik wil al 8 jaar een kindje eigenlijk 10 maar helaas nooit gelukt door van alles. Uiteindelijk ook maar goed dat het niet gelukt is. Dus voor mij voelt het ook aan alsof ik al jaren bezig ben ? ik had heel veel moeite fat me man maar vaag bleef doen met wss volgend jaar ergens tot ikzelf een beetje brak en duidelijk uitlegde waarom het voor me zo belangrijk was. Dit begreep hij gelukkig en vertelde hij ook eindelijk zijn angst. Yoen heeft ie gezegd aug spiraal eruit. En hier zijn we dan ?
Je zorgen maken heeft geen nut want ben je niet zwanger komt de menstruatie toch wel niks wat je kan doen om dat tegen te houden helaas. Ik let meer op me lichaam nu maar ga er standaard van uit dat het er niks mee te maken heeft en dat het niet gelukt is dan is de teleurstelling minder. Maar ook de gedachtes van wat nou als ik wel zwanger ben gaan door me hoofd heen ?

Elsiejoy ik was het van het zweten inderdaad. En ook erg slecht in slaap komen laatste dagen (zie de onmogelijke tijdstippen van mijn berichten wetende dat mijn wekker altijd om 5:30 gaat). Wie weet... 
Ehm wellicht ligt het aan mij maar wat vind ik je lijstje Feyre ? 

Terug
Bovenaan