Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@Feyre, wil je mij ook toevoegen aan het lijstje met nod voor dit weekend? 13/14 oktober heb ik nod.
Zijn er overigens meer mensen die de tabel niet zien via de app?

Vlindertje ik zet je erbij. Ik zie hem gewoon maar ik zit via de browser op het forum. Ik voeg de foto toe via het reactie schermpje dus snap het dan niet. Kan het wvt anders proberen?
FlowerS ik hoop het niet voor je meid. Duurt nog even voor hey weekend. Miss laat het op zich wachten?
Dwaallichtje ik zou Graafland meetellen was pas in oktober positief
Marlie met gekke dingen bedoel je dan stolsels? Ik heb er zelf nog nooit van gehoord maar stolsels zijn aanleiding van niet voldoende drinken of evt blaasontsteking.
Nikkkiii je kan het! Houd vol tot NOD straks test je positief en later negatief dat zou veel erger zijn meid!
Kersje & Anoniempje  ik leef met jullie mee meiden. Snap dat je verdrietig bent je wilt zelf ook zo graag en om je heen lees je dat er zoveel zwanger zijn. Ik zou ook erg verdrietig zijn. Ik hoop van harte dat het jullie snel gegund is ?
Zelf niet wcht klachten nog verder soms is krampen en nogsteeds gevoelige borsten en tepels bij aanraking meer niet. Wel wat meer afscheiding beetje melkachtig niet het droog/korrelige wat je overal leest na je eisprong...

Jeetje Ste, ik schrok enorm toen ik je bericht zag. Ik hoop echt zo hard voor je dat t gewoon goed blijft gaan? weet niet goed wat te zeggen. ??

@suikerspinn hier hetzelfde verhaal. Heb 1 menstruatie gehad na het stoppen met de pil en die kwam na 29 dagen. Nu al 10 dagen over tijd en op NOD, 4 dagen over tijd en 8 dagen over tijd getest allemaal negatief..  Ik snap je onzekerheid ik zou ook liever gewoon ongesteld worden dan deze onduidelijkheid.. testen doe ik ook Maar niet meer want zal toch wel niks zijn ?

Feyre ben ook wel wat pissig en dan word ik weer emotioneel omdat ik toch ook wel wat bang ben. Gek word ik er van en heb nog altijd geen antwoorden. Wat een gedoe is dat geweest bij jou voor een spiraal te verwijderen ? 

Depss ja ze zijn er een zooitje van aan het maken. Er zouden niet voldoende grondstoffen zijn om die medicijnen te maken. Er zijn nog medicijnen die ongeveer hetzelfde zijn maar andere grondstoffen bevatten. Ja ben ik dus niets mee he ...

Sté ik hoop voor jou dat het gewoon niets te betekenen heeft ?

Graafland gefeliciteerd !! 

Terug
Bovenaan