Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@suikerspinn ja ben ook misselijk, de hele tijd duizelig, rommelende darmen en ik laat steeds boeren terwijl ik dat normaal bijna nooit heb.. maar na al die negatieve testen wil ik t niet meer zo geloven. Ik test met action tests misschien dat k nog eens een meer gevoelige zou moeten proberen.. 

Morgen nod, merk nog niks van een aankomende menstruatie maar echt zwanger voel ik me ook niet. Probeer tot zondag te wachten met testen tenzij er signalen komen die zo duidelijk op zwangerschap kijken dat ik eerder test. bij mijn vorige zwangerschap wist ik het gewoon, merkte het aan de erge vermoeidheid en toen ik er ook nog misselijk bij werd deed ik een test, achteraf was ik toen al 6 wk, dus niet te vergelijken met nu

Ju81 elke zwangerschap is anders, dus ook de eventuele symptomen ervoor ;P wacht het idd af en test iig na je NOD
RDT het is goed mogelijk dat je nog aan het ontpillen bent. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Zo'n Lijstje is ook wel leuk voor degene die positief getest hebben in oktober, toch! :D Iemand kwam een paar pagina's terug met dat idee, weet niet meer wie hihi. 

Terug
Bovenaan