Nieuwe wachten op NOD okt 2018

volgens mij hield dwaallichtjedwaallichtje de lijst bij.
Hier om 11 uur vanochtend de eerste ovu test gedaan en met goed turen een heel licht streepje ontdekt. Dus wie weet zit ie er aan te komen en heb ik een normale cyclus van ong 28 dagen :) 

O nee Sté, wat vreselijk. Ik vind het zo naar voor je... Ik hoop heel erg dat het toch nog goed komt.
Over het lijstje. Ik deed eigenlijk alleen tellen, maar met een beetje terugzoeken is hij als volgt:
1. xEsther
2. Sté
3. Amberle
4. G-G
5. LepeltjeLepeltje
6. Divingwoman
7. Lienelie
8. Casje
9. Pannekoek
10. Beautygirl
11. Lisanneee
12. Graafland
Feyre als jij dit kan verwerken op een lijstje dan graag. Ik ben komend weekend weg en check dit ook niet op mijn werk. Ik heb ook nog zo'n oude telefoon waar dus geen app voor bestaat.

Kan een ovu test een dag later lichter zijn dan ervoor? Maandag was ie heel snel heel duidelijk (geen knaltest) en vanmiddag duurde het echt 6 minuten en was het n licht streepje, maar net zichtbaar. Kan dat aan het moment liggen ?

Help!! Zondag, maandag en dinsdag postieve ovu testen waarvan die maandag nog net iets feller was. Maar tot op heden nog geen temp stijging? Gisteren 36.6 maar vanmorgen weer 36.4 terwijl ie toch echt nog richting 37 moet. Dacht zelfs gister ochtend mn eisprong te voelen maar dus niet? Ben onderhand wel een beetje uitgeklust zeg maar ?

Je temp verhoging kan ook 2 dagen na de eisprong zijn, dus geen paniek! ?
Ik heb gisteren mn temp verhoging gehad en slijm neemt ook af dus die eisprong is geweest. Toch ben ik door de hele glijmiddel-affaire (?) niet meer zo hoopvol dus ga stiekem er al van uit dat ik gewoon ongesteld wordt. Dat maakt het wachten tot NOD wel makkelijker moet ik zeggen haha!

Terug
Bovenaan