Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Vandaag een dag na NOD. Maar ook ik zou aan het ontpillen kunnen zijn. Dit was de derde cyclus na 17 jaar pil... Gisteren met mijn man gesproken dat ik vandaag wilde testen. Hij is heel nuchter. Zegt je merkt toch zelf wel als het zo is? En ik merk niets. Dus wacht gewoon nog even af. Ben wel begonnen met tempen en ovu testen liggen al klaar. 

Gisteren vanaf een uur of 15 tot het slapen gaan steekjes gehad onderin mijn buik.
Vanmorgen wakker geworden met een soort gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden, dat gevoel is nu weer weg. Nu voel ik weer die gekke steekjes rechts onderin. 
Tja... Word ik ongesteld of ben ik zwanger?! Nog even geduld! 
Het wordt nu in ieder geval ieder uur naar de wc om te checken geloof ik hahah

Heb me een paar dagen wat afzijdig gehouden. Voel vrij weinig op wat steekjes, hoofdpijn en krampen na. Dit is anders dan vorige maanden maar ben ook pas 3 maand geleden gestopt met nuvaring. Borsten na eisprog steeds minder gevoelig. Bij mn man in de vriendengroep heeft een ander stel zondag verteld in verwachting te zijn. Werd ik ff jaloers, dat ken ik niet zo van mezelf. Ik kwam uit een slaapdienst, dan slaap ik altijd weinig en slecht dus mn humeur als een donderwolk ? gister ook niet mijn dag, meerdere malen verkeerde afslag genomen op bekende routes. Maar ook een vol hoofd van werk. Gisteravond in huilen uitgebarst omdat ik het letterlijk allemaal niet meer wist en ik niks anders kon dan huilen. Het stomme van dit alles is dat het compleet anders is dan ik van mezelf ken, maar dat dit de 'normaal' is omdat dat andere onder gebruik ac en ontpillen kan vallen. Durf niet te gokken op zwangerschap. Gister dacht ik zelfs menstruatie voelde doorbreken, bleek golf aan slijm te zijn ? 
Oh men, wat een zeikbericht. ?

Goedemorgen meiden, vandaag dag 31 na cyclussen van 28/29 dagen. Vrijdag en maandag negatieve test gehad. Gisterenmiddag 1x wat bloedverlies en daar bleef het bij. Met veel moeite vanmorgen níet getest. Temp nog hoog maar gisteravond wel gesport, kan invloed hebben volgens mij. Ik zie het wel.. ?

Jilla, uit onderzoek blijkt dat bij slechts 13% van de vrouwen de temperatuur binnen 1 dag 0,2-0,3 graden stijgt. Ik zit vandaag (4DPO) pas op mijn post-ovulatietemperatuur van 37 graden.
Het kan natuurlijk wel dat hij later is dan je dacht. Ik was echt overtuigd dat hij afgelopen donderdag was. Had ook een dag lang buikpijn die toen ineens stopte. Ik weet nu vrij zeker dat hij zaterdag pas was. Dat "klusmoe" zijn snap ik ook helemaal. Wij zijn begonnen met om de dag, maar dit is nu 1x per 2,5 dag. Dit is voor ons beter vol te houden. Hoewel we na de eisprong weer terug zijn bij 1x per week.
xBorinnetje Ik snap het helemaal hoor. Ik wordt ook gek van mezelf. Zal ik het wel zijn, of toch niet. Ik ben momenteel echt waardeloos op mijn werk (minder dan 50% productief, terwijl dit 80% moet zijn). Wie weet zijn de huilbuien wel een goed teken. Maar ik heb ook gewoon wel eens het gevoel te gaan huilen omdat dit hele baby-maken gedoe bij mij zoveel energie kost. Ik heb de "laat het los"-knop nog niet gevonden in ieder geval.

Dit zijn trouwens wel de vervelendste dagen tot nu toe ? Ik weet eigenlijk al dat ik ongesteld ga worden.. op vermoedelijke NOD spierwitte test en gisteren wat bloed. 1,2 en 5 dagen voor eisprong op ‘de juiste manier’ seks gehad. Dus als ik vandaag ongesteld wordt is het sowieso een kansloze missie geweest voor de zwemmers en ben ik van mn mooie cyclus van 28 dagen af. Of ik moet een L fase van 16/17 dagen hebben deze keer maar lijkt me stug.. ondertussen houdt mijn lichaam me vreselijk voor de gek en voel ik van alles. Dus eigenlijk alles negatief.. Wat een geklaag deze ochtend, sorry.. 

Terug
Bovenaan