Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Minty was je ovu test maar 1 dag net nirt knaller of 2 dagen? Het kan namelijk zo zijn dat dat je moment was en de LH nu afneemt. Bij mij was die 2 dagen heel duidelijk 3d dag iets minder en toen nam hrt echt goed af.
Jilla temp hoeft niet direct te stijgen bij mij duurde het iets van 2 dagen voor ik pas in de 37 zat. Maakte mij ook vrij onzeker. Maar met alle andere tests erbij en goede woorden van hier was ik er weer zeker van dat me ovulatiw geweest was.
PippaLotta begrijpelijk dat je dit xenkt maar je weet maar nooit er hoeft maar de ene sterke zaadcel bij te zitten ?
Nikkkiii hahaha de pact he ? nog even wachten meer kan je ook niet doen. Het werk wat wij doen zit erop en nu moet het hopelijk bevruchte eitje het zelf doen. Ik voel over het algemeen altijd wel als ik "iets" verlies.
xBoerinnetje ik snap je gevoel helemaal. Een vriendin van me is nu zsanger maar ze is 1 van de 2%vrouwen die 24/7 misselijk is en spuugd. Dus hoewel ik ook jaloers bent vind ik het echt rot voor haar dat ze zich zo voelt. Ik voel me ook een beetje schudlig tegenover de meiden hier die al zo lang bezig zijn en dan kom ik met me "ik wil ook en het liefste nu" terwijl het nog maar ronde 2 is. Ik gun het zo aan iedereen. Ik hoop dat het niet zo lang hoeft te duren. Ik neem ook heel erg me zussen als voorbeeld. 1 jaar en de ander 4 jaar met IUI en IVF. 99% wat me zussen hebben heb ik ook... en zo dus ook de mogelijkheid PCOS volgens me gyn een paar jaar terug. De gedachte dat het jaten kan duren wordt ik depressief van. Ik wou altijd jong moeder worden ben nu 28 en de gedachte dat het miss pas zover is na me 30 ben ik niet zo blij mee. Niks mis met de oudere dames hoor is gewoon wat ikzelf altijd gedacht had.
JannaE dat sporten moet al uit je systeem zijn want je hebt geslapen en brengt je tot rust. Zolang je temp hoog blijft zou het altijd kunnen. Overigens da je miss wat schommelt is totaal niet erg 28/30 dagen wordt ook nog als regelmatig gezien. Miss nog even afwachten? Je kan met de dagen als het uitblijft altijd nog een keer kunnen testen.
Mijn temp was vanmorgen 37.1 ook weer blij ook merk wel dat ie wat schommelt in de 37. Eerst was die 37 en vrijwel direct erna overnieuw gedaan toen 37.1 gister 37.2 daarvoor 37 en daarvoor 37.3. Nu ook wakker geworden met vlagen (menstruatie) krampen in me onderbuik en ik voel hem met name in me rechter eierstok. Onderrug is ook meer zeurend als normaal.
Nogmaals ik ga niet echt uit van me symptomen zit pas op 5dpo dus denk niet dat er al echt iets kan gebeuren of wel? Maar vind het wel leuk om te delen ook hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden.
Trouwens zijn er hier meiden die evt een soort journal bijhouden met de weg naar zwangerschap en dalijk evt zwangerschap? Ik ben digitaal een boek aan het maken waar ik zelf fotos in wil plakken voor ons maar ook voor het kind als het oud genoeg is zodat we altijd terug kunnen lezen hoe het verlopen is. Ook in gedachte stel we komen in medische molen dan kan ik het allemaal van me af schrijven erin hoe ervaar ik iets maar ook hoe ervaart me man het etc.

Ste, denk aan je. Moet vreselijk zijn. Sterkte.  
Feyre, lief dat je reageert. Bedankt. Het kan inderdaad nog steeds. Als ik vandaag geen bloed heb en morgen nog hoge temperatuur, test ik morgenochtend. 
Heel af en toe film ik mezelf. Om van me af te praten maar ook om de mooie en minder mooie dingen vast te leggen van de weg naar een mogelijke zwangerschap toe. Wie weet maak ik er straks wel een video van. 

Sté oh nee he meid zo vreselijk vind ik dit voor je ? denk aan jezelf meid laat je emoties gaan en neem even rust. We denken allemaal aan je hier dikke knuffel!
JannaE ook een leuk idee ik kan mezelf alleen niet uitstaan op film en me stem ??? ik maak er gewoon een groot boek van en dan uiteindelijk echos erin plakken etc. Dit wil ik wel echt zelf plakken maakt het wat echter als dat je het erin laat printen.

Hallo dames, ik kom ook graag gezellig meekletsen. Mijn nod is 16 okt, nu sinds 3 dagen wat krampjes en extreem moe de hele dag, we zien het wel weer.. voor nu gooi ik het maar op een antibiotica kuurtje die ik heb gehad.. toch blijft het in je hoofd spoken.. 
hopelijk is het ons alles snel gegund!

Terug
Bovenaan