Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Haha bedankt dwaallichtje en Feyre! 
Ga mijn best doen om me in te houden morgen en vrijdag! Nog 2 ochtenden niet testen... hopelijk word ik niet ongesteld☺️

Aah balen Depps... hopelijk de volgende ronde, ik duim voor je!

Depss Balen seg... Volgende ronde hopelijk meer geluk.
Dames ik heb goed nieuws gekregen van de gynaecoloog hij heeft een apotheker gevonden met nog voorraad dan kan ik morgen eindelijk van start gaan met de medicatie ?

Nikkkiii wees blij jij hoeft er nog maar 2 ik 9 xD
Nroxy eindelijk! goed nieuws nu lekker starten en hopen dat het allemaal goed gaat werken

Alle meiden die net ongesteld zijn geworden, succes in de volgende  ronde! Hopelijk dan meer geluk. Balen dat het niet gelukt is :(
Iedereen met de Nod morgen, spannend hoor!

Hahah ja dat is waar Feyre! 
Tis gewoon heel raar, vorige ronde dacht ik ook echt dat ik het niet zou zijn en nu heb ik gewoon het gevoel... Zonder echt goede redenen, want heb weinig tot geen symptomen, maar mijn gevoel zegt het.. Daar moet ik echt mee oppassen, want dan gaat het zo tegenvallen als het niet zo is.. Maar dat gevoel uitschakelen valt niet mee!

Wat fijn Nroxy! Hopelijk slaat dit goed aan!!

Spannend Nikkkii, nog even volhouden ??
En wat je zegt over het gevoel dat begrijp ik helemaal, hopelijk is het ook echt waar! Ik heb t deze x ook al wil ik het helemaal niet denken ivm teleurstellingen

Oooh frustrerend he Stevie!?

oke iets heel stoms? maar ik heb ook last van winderigheid? en die scheetjes stinken heel erg, al een paar dagen last van?? kan dit ook iets betekenen?

Terug
Bovenaan