Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Nikkkiii winderigheid zegt mij helemaal niks als symptoom .Hoewel je darmen vaak wel van slag zijn als je zwanger bent  alleen zo vroeg al of dat kan weet ik niet.
Ste ik heb mijn NOD overleefd. Wil zater of zondag testen ook omdat ik het dan gelijk mijn man kan vertellen, wel zo leuk. Ik heb er echt een goed gevoel over deze maand. Geen idee waarom eigenlijk. Heb vertrouwen dat het goed zit of goed komt ofzo. Wellicht ook omdat ik heb ovu testen oid heb gedaan. Vorige maand voor eerst wel en was gelijk zo obsessief bezig. Hoop dat het relaxte ene omgaanomgaan succes heeft gehad. Tot nu toe geen spotting of niks ?

Wat spannend allemaal, iedereen die morgen NOD hebben houd ons op de hoogte !??
Nikkkiii wat voor gevoel heb je precies? Nog even volhouden?

Nikkkiii ik hoop het ook dat het aanslaat. En voor jou nog even geduld je bent er bijna. Niet te vroeg gaan testen hoor ?. Heb ook al paar keer te vroeg getest en elke keer weer teleurstelling. De week is bijna om... 

Wat spannend inderdaad! Laten jullie het weten als je getest hebt? 
Wat knap dat sommige kunnen wachten, ik ben al aan het aftellen ? Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan zou ik maandag ongesteld moet worden (of niet natuurlijk ?). Maar volgens mijn app is mijn NOD woensdag, dus hou me daar maar aan... Die paar dagen extra hou ik hopelijk vol (moet ook volgens het pact). 
Naast af en toe een steekje in mijn buik heb ik verder ook nergens last van, baart me stiekem wel een beetje zorgen ?

Nikkkiii geen idee of het een symptoom is maar in me app bij symptomen staat het er wel tussen dus het zou kunnen.
Ju81 spannend ik moet voor me eigen gemoedsrust alle testen doen xD dat ermee bezig zijn houd me hoofd "leeg" knap dat je het kan dus!
ik heb een beetje dubbel gevoel. ene kant denk ik dat het miss wel raak kan zijn. ik heb de hele dag door met vlagen krampen in me buik thv eierstokken maar ook soms naar boven bij me ribben heb hoofdpijn (niet extreem) heb wat moodswings ene moment happy andere moment kan ik wel janken of ben ik boos wat nergens op slaat. heb de hele dag al trek in snacken wat ik dus niet mag doen....
andere kant wil ik er niet vanuit gaan. mag deze symptomen vorige maand wel niet gehad hebben maar je lichaam kan je zo voor de gek houden en ik wil echt die teleurstelling voorkomen, maar kan niet helpen dat de gedachtes in me hoofd rond gaan met wat als het toch zo is. vooruit denkend dikke buik baby in me armen etc

Terug
Bovenaan