Nieuwe wachten op NOD okt 2018

JannaE jammer hopelijk meer geluk in de volgende ronde!
ElsieJoy jeetje wat een gedoe zeg. Hoop dat de ab helpt en geen andere gevolgen heeft voor evt zwangerschap. Ik kijk niet om me heen want mijn familie woont in rotterdam en schoonfamilie nijeveen en ik in Assen wat voor de 1 2 uur rijden is en andere 45 min dus zal ze niet zomaar tegenkomen ? ik ben dus vrij relaxed haha
Nikkkiii Spannend houd je het nog een beetje vol met niet testen ?
Hier ook niks is ook nog wel vroeg. Nogsteeds wel krampen maar niet heel erg ofzo. Slijm lijkt droger te worden verder geen sumptomen

Feyre Ik hoor je wel vaker over de "Hex". Ik heb als kind verschillende scheidingen meegemaakt en daarom heb ik er wel wat moeite mee om dit soort dingen te horen. Voor je stiefdochter. Ik snap dat je misschien een goede regeling moet "uitvechten" bij de rechter, maar als er dan eenmaal definitieve afspraken zijn vastgelegd, kijk dan vooral vooruit. Een kind merkt het heel erg als zijn of haar ouders niet eens meer met elkaar kunnen communiceren.
En stiefmoeders nemen ook een belangrijke plek in. Het heeft mij als kind ook veel pijn gedaan toen mijn stiefmoeder in het begin heel afstandelijk reageerde naar mijn moeder toe. Investeer daarin. Het is heel moeilijk en het kost jaren. Maar inmiddels staan al mijn ouders op feestjes gezellig te kletsen en dat is zooo fijn!
Mijn moeder en mijn ex-stiefvader hebben een aantal jaar geleden zelfs hun "koperen scheiding" gevierd. Een etentje met alle kinderen, de toenmalige getuigen van de bruiloft en een taart in de vorm van een gebroken hartje. We hebben zo hard gelachen! Ze realiseerden zich dat ze 1 gelukkiger waren uit elkaar en 2 ze met succes al 12,5 jaar een goede relatie onderhouden om mijn (half)broertje op te voeden. Dat is iets heel moeilijks als je gescheiden bent, maar daarom extra waard als het wel lukt. 
Suikerspinn Balen zeg! 

Dwaallichtje begrijpelijk maar het ligt helaas niet bij ons dat de communicatie niet fijn verloopt. De ex kan alleen schelden en schreeuwen als het haar niet zint en dat willen we me stiefdochter besparen. Als er geen woordwisseling is kunnen we ook gewoon netjes met elkaar praten.
Helaas zit er nu gewoon geen communicatie in ze doet er nu alles aan dat me man in slecht licht komt te staan en gebruikt me stiefdochter als chantage en hoe rot het ook voor me stiefsochter is een persoon zoals dat heeft dan toch echt pech bij me en zal eest maar is moeten laten zien dat ze normaal kan communiceren.
Suikerspinn leuk dat je erbij blijft. Ik hoop dat we nog wat positieve testen krijgen deze maand

Sté heel veel sterkte meid. Wij zijn er hier voor jou. 
ElsieJoy wat een gedoe toch met die medicijnen ben nog altijd aan het wachten voor de mijne. Nog geen antwoord gekregen van de gynaecoloog dus nog maar eens een mailtje gestuurd. 

@Elsiejoy : ja! Dat op je hoede zijn! Nu weten in mijn omgeving wel wat mensen, maar ik ging ivm braken vorige maand n test halen in t dorp, stop m net na afrekenen in Mn tas staat mijn schoonzus bij de uitgang van Kruidvat ? ook hoop ik dat niet die 1 ne vage bekende aan de kassa zit, al zal haar dat n worst wezen? nu heb ik n 6pack testen besteld op internet hoef ik me daar niet meer druk om te maken, alhoewel het nu lastiger is om je in te houden omdat ze in huis zijn?

Wat jammer voor de dames die menstruatie te pakken hebben. (Ik ook) hoop dat de buikpijn morgen toch wel ff x weg trekt pff

Terug
Bovenaan