Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Heb de hele avond al buikpijn.. normaal met de pil zou het vrijdag/ zaterdag beginnen. Dit is de eerste pilloze maand. Kan het dan ook eerder komen? Nu ik der over nadenk heb ik 1 malige heeeeeeel minimaal wat roze bloedverlies gehad maar alleen bij afvegen. Nu weet ik alleen niet meer wanneer dat was.. 
Pfff de spanning en onzekerheid zijn toch wel een groot nadeel ?

Kershje Lavendel staat erbij hoor ?
Lavendel dank je ik voelde me echt heel ongelukkig toen. Heel me eetpatroon omgegooid. Heb volgende week vervolg afspraak vandaar dat ik iets meer kwijt wil zijn. Is moeilijk in gezinnen die eten aanbieden en ook echt slechte dingen ? ik was vroeger ook zo btw alles wat open ging moest op. Heb nu echt cravings zo erg! Heb overal trek in wirdt er gek van! En notmaal heb ik het niet zo erg ?

AappiieJ het kan ook nog ontpillen zijn. Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt ? roze verlies kan evt ook innestelings bloeding zijn

Trouwens ik ben benieuwd.
Wat denken jullie trouwens over een meerling? Zou je het leuk vinden of juist liever niet. Wat nou als je met de tijd hoort dat het meer als 1 kindje is?

Feyre dat lijkt me heel zwaar maar ook heel leuk! Maar misschien als eerste kindje beetje heftig! Er worden ook vrouwen spontaan zwanger van een drieling.. Dat lijkt me niet leuk meer!

Het zit wel in de familie dus de kans is zeker aanwezig maar toch zou ik het liever niet willen. Als baby is het nog niet zo erg als je niet beter weet maar als ze iets ouder worden en gaan kruipen/lopen praten een eigen willetje krijgen dan word het natuurlijk een stuk zwaarder. 
Toevallig heeft mijn beste vriendin een tweeling dus ik zie het van dichtbij..
maar de natuur zal het bepalen dus hoe groot de shock ook al zijn uiteraard zal ik er blij mee zijn.

Nou 1 is eerst wel genoeg hoor haha. Maar als het zo zou zijn dan is dat ook prima. 
@ feyre ontpillen kan idd ook. Heb zoveel opgezocht der over dat je door de bomen het bos niet meer ziet haha. Ik wacht wel gewoon rustig af. Maar alles komt wel voorbij zo.  Paar dagen misselijk na et avondeten. Dat was vorige week. Nu gelukkig niet meer maaar momenteel toch een jeukende borsten. En ik moet de hele dag met onZe mannelijke dierenarts op stap.. dat word subtiel krabben ?

@Feyre 
Ergens heb ik al jaren het gevoel dat ik een tweeling ga krijgen ;) 
Ik weet niet waarom. Mjin vriend zijn vader is ook tweeling, dus meer kans is er ook nog eens. Ik zou er heel blij mee zijn, net zoals met een kindje. 

Terug
Bovenaan