Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hahaha wat een hilarische reacties, bedankt! Kan er zo om lachen hahaha. Laten we hopen dat het een symptoom is :p 

Wat betreft tweeling, ik zou echt in complete shock zijn hahah. Van mij hoeft dat niet zo zeer, maar ik zou er natuurlijk gewoon hartstikke blij mee zijn :) 

Ik ben trouwens juf dus ook iedere dag met kinderen in aanraking, best gek maar ik kijk ook altijd naar die ouders en denk dan...oooh ik wil ook mijn kind naar school brengen, lijkt me zo leuk!! Hihih Ook al duurt dat dan natuurlijk nog super lang :p Die trots die van ouders hun gezicht af te lezen is, echt geweldig!

Leuke reacties iedereen!
Ikzelf zou het wel echt leuk vinden als het een tweeling is maar met 1 ben ik natuurlijk net zo blij ? bij ons zit het totaal niet in de familie dus verwacht het ook niet maar ik zou het niet erg vinden.
Vanmorgen overigens helemaal geen klachten behalve de standaard rugklachten ? kan wel niet echt meer uitslapen maar komt waarschijnlijk door werk en me man ze wekker die een half uur af moet gaan voor hij eruit gaat ? temp vanmorgen nog gewoon 37.1 dus ik ben blij ben toch altijd een beetje bangig als die omlaag gaat. Kan innesteling zijn maar als die laag blijft...
AappiieJ  ja snap ik. Ik ben ook zoveel opgaan zoeken dat het zoveel info was dat je niet meer weet wat nu klopt. Ik snapte bijv echt de hele cyclus niet voor we gingen proberen. Hoefde hem toch nooit in de gaten te houden dus snapte er de ballen van
Nikkkiii leuk dat je juf bent. Op welke groep sta je? Ik zie alleen de eerste week met de pasgeboren baby ? heb een keer gekraamd bij een tweeling en moet wel zeggen dat het best pittig was maar oh zo leuk.
En nu al die positieve testen ?

Ik ben vanochtend lekker snel gaan plassen en dus nog niet getest :) nog 2 ochtenden overslaan en dan mag ik van mezelf :) Voel nog niets van een menstruatie aankomen en ook geen spotting (wat ik tot nu altijd 2 dagen van tevoren heb) heb er een goed gevoel over dat het weleens raak zou kunnen zijn.
M.b.t. tweeling ik denk daar heel veel aan, heb gewoon het sterke gevoel dat er binnenkort een tweeling wordt geboren, maar wellicht wel niet bij mij maar bijv bij mijn beste vriendin. 
Ik heb altijd wel graag 4 kinderen gewild (heb er nu 2) maar een tweeling lijkt me wel erg heftig vooral aangezien mijn andere twee kinderen pas 2 en 1 zijn. Hoewel mijn man geen 4 kinderen wil, dus een tweeling wel mijn enige kans op 4 kinderen is ;)
We zullen zien, hoop dat het snel zondag is, ben er wel zeker van dat mijn menstruatie zondag nog niet zal beginnen (aangezien ik niks voel nog en geen spotting), alleen zou het ook kunnen dat mijn cyclus langer is en ik dus pas volgende week menstueer. vandaar dat ik wacht tot dag 34 met testen.
al iemand getest vandaag?

Ju81 spannend! Wie weet als je zwanger ben is het er 1 en daarna een tweeling ??? heb je opeens 5 kinderen haha. Proberr jezelf niet teveel moed in je hoofd te praten. Stel het is niet raak dan ben je extra teleurgesteld. Maar tuurlijk hoop ik zeker voor je dat het raak is! Dus zondag pas testen knap hoor ik zit de 19 direct met een test tussen me benen op het toilet ??? als ik natuurlijk niet ongesteld ben geworden voor die tijd 17e zal spannend zijn hopelijk blijft het uit.

Een tweeling lijkt me onwijs pittig, maar als het zo is ben ik daar natuurlijk blij mee! 
Ju81 wat fijn! Hopelijk blijft het uit en is het raak?
als mijn menstruatie zondag ochtend nog niet is begonnen ga ik ook testen. Heb er wel een hard hoofd in, had echt een goed gevoel begin deze week dat het misschien innesteling was maar vanochtend iets meer bruine afscheiding/bloed dan afgelopen dagen dus ben toch bang dat het niet een innesteling was maar aankondiging van menstr.
elsiejoy vandaag NOD toch? 

Een tweeling hoeft van mij niet, ik zou het zelfs in eerste instantie heel erg vinden als het wel zo is (maar er toch wel heel blij mee zijn). Mijn vriend wil namelijk maar 2 kinderen en dan zou ik dus in een keer klaar zijn. Alles maar een keer meemaken en dat wil ik niet.... De kans is wel aanwezig want mijn vader is een tweeling en mijn moeder is 3 keer zwanger geweest van een tweeling. Helaas was haar lichaam duidelijk niet gemaakt voor tweeling zwangerschappen en is er nog maar een kind daarvan in leven met nierproblemen... dus naast de eerste reden zou ik het ook heel eng vinden, bang dat het net zoals bij mijn moeder zal gaan....
Spannend met al die aankomende NOD's, hopelijk komen er nog een boel positieve testen aan!

Hoi allemaal,
Ik ben net nieuw op dit forum en kwam dit topic tegen, wat leuk! Mooi dat er zo met elkaar meegeleefd wordt. Graag praat ik met jullie mee :)
Wij zijn net begonnen aan de eerste ronde voor ons tweede kindje. Mijn NOD is op de 19e. Tot nu toe merk ik nog niets, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel... Spannend hoor!
Ik duim voor positieve testen bij jullie!

Terug
Bovenaan